تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهدا و پاسداران محصول نفس قدسی امام خمینی(ره) هستند

حاج قاسم سلیمانی بلاشک و لا شبهه مرد میدان عمل بود/ روحانیت پیشگام در میدان عمل بوده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام والمسلمین ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا  در راستای برگزاری کنگره ملی 4000 شهید روحانی کشور و 77 شهید روحانی استان با پدر بزرگوار شهید محمدعلی ملک شاهکوهی دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: پدر روحانی شهید محمد علی ملک شخصیتی مومن و متدین خدا ترس است که در دامن ایشان فرزند بزرگواری همانند شهید شیخ محمد علی ملک تربیت شدند و این نیز توفیق بسیار بزرگی برای ایشان است که انشالله خداوند متعال هم در دنیا و هم در آخرت زحمات این پدر شهید  را مورد قبول درگاه خودش قرار دهد و شهید عزیزشان را ذخیره بسیار خوبی برای فردای قیامتشان مقدر فرماید.

وی با اشاره به نقش روحانیت در تاریخ، یادآور شد: روحانیت در طول تاریخ زحمات زیادی را متحمل شده است از زمان امام صادق (ع) و امام باقر (ع) شاگردانی همچون محمد بن مسلم و ابو بصیر و عبدالرحمان حجاج و خیلی ها دیگر بودند که اینها مواریث و میراث ائمه اطهار (ع) را نسل به نسل به نسل بعدی منتقل کردند تا رسید به امام حسن عسگری (ع) و امام زمان (عج) و بعد از غیبت امام زمان (عج) بزرگانی مثل کلینی ها و شیخ صدوق و شیخ مفید و سید رضی و سید مرتضی وشیخ طوسی و عالمان گرانقدری دیگر که این سیره را ادامه ادامه دادند تا رسید به زمان آقای بروجردی  و امام خمینی(ره) و بعد از امام هم مقام معظم رهبری مدظله العالی همان سیره را دنبال می کند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: کاری را که امام خمینی (ره) کرد واقعا بی سابقه بود تحول بزرگی که امام کرد این بود که امثال این شهدای روحانی و حاج قاسم سلیمانی ها بوجود آمدند. حضرت امام (ره) یک ایده ای بزرگی داشت و آن هیمنه آمریکا را شکستن بود که این کار ساده ای نبود.

وی افزود: این هیمنه شکستن یک مرد میدان می خواست و این مرد میدانش بلاشک و لاشبهه حاج قاسم سلیمانی بود که این هدف را نه فقط در ایران بلکه در سوریه و یمن و عراق و فلسطین گسترش داد.

آیت الله نورمفیدی گفت: نفس امام چنین شخصیت هایی که در سپاه هستند را تربیت کرد این ها همه از نفس قدسی امام است باید دعا کنیم که همیشه این نفس قدسی در وجود این عزیزان بماند که ما هم همیشه در این راه خدمت عزیزان سپاه بودیم و هستیم.

وی تاکید کرد: روحانیت، هم در میدان نگه داشتن میراث پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) تلاش هایی زیادی کرد و هم در در میدان عمل و جنگ و خون که این را می توان به وضوح در دفاع مقدس و تعداد شهدایی روحانی که در دوران جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل شدند، مشاهده کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: دنیا هم باید بداند اگر روحانیت پیشگام بوده فقط در سخن نبوده در میدان عمل هم بوده است. ما شهدایی مثل شهید دستغیب و اشرفی اصفهانی و صدوقی و طباطبایی و مدنی دادیم که اینها همه یک سرمایه هایی برای اسلام  بوده اند و ما نیز قدردان این عزیزان خواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهدا و پاسداران محصول نفس قدسی امام خمینی(ره) هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..