تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان قهر و دلخوری جمشید مشایخی و علی حاتمی

داستان قهر و دلخوری جمشید مشایخی و علی حاتمی

داستان قهر و دلخوری جمشید مشایخی و علی حاتمی 

دو هنرمند صاحب نام در سینمای ایران که علی حاتمی چندین سال است که دیگر در میان ما نیست اما آثارش همچنان می درخشند. مشایخی با اشاره به اینکه رابطه دوستانه او و زنده یاد علی حاتمی به اوایل دهه ۴۰ باز می گردد ،‌گفت: علی حاتمی سعدی سینمای ایران است.

داستان قهر و دلخوری جمشید مشایخی و علی حاتمیجمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر در سالروز درگذشت زنده یاد علی حاتمی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبر گزاری میزان گفت: اوایل دهه ۴۰ با زنده یاد علی حاتمی آشنا شدم.
وی ادامه داد: علی حاتمی نمایشنامه می نوشت

و آثارش را به اداره هنرهای دراماتیک می آورد که همان اداره تئاتر فعلی محسوب می شود تا هر کدام از افرادی که علاقمند بودند،‌ بتوانند آن ها را اجرا کنند. بازیگر فیلم “سلطان صاحبقران” در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: در همان دهه ۴۰ با زنده یاد حاتمی دوست شدم و مدتی بعد زنده یاد فخیمی که فیلمبردار بسیار برجسته ای بود

و یک مجموعه تبلیغاتی داشت،‌یک روز بنده را به همراه تعداد دیگر از دوستان دعوت کرد و از فیلمی که قصد ساخت آن را داشت، سخن به میان آورد.
داستان قهر و دلخوری جمشید مشایخی و علی حاتمی

وی اظهار کرد: قرار بود در آن فیلم بنده نقش مهمی را ایفا کنم اما به هر حال آن فیلم ساخته نشد چرا که بنده با تهیه کننده به توافق نرسیدیم اما حاتمی به دلیل اینکه فکر کرد من نمی خواهم سر این کار حاضر شوم، با بنده قهر کرد.

مشایخی همچنین یادآور شد: زنده یاد حاتمی تا سال ۵۲ با بنده قهر بود تا اینکه ۶ داستان از حضرت مولانا را نوشت و آن ها را برای من فرستاد و بنده در دفتر او حضور پیدا کردم.بازیگر فیلم “هزار دستان” توضیح داد: این داستان ها به گونه ای بود که من در همه قسمت های آن حضور داشتم و پس از این مجموعه درسال ۱۳۵۳ و در قالب مجموعه “سلطان صاحبقران” همکاری داشتیم.

وی ادامه داد: علی حاتمی در سال ۱۳۵۴ همچنین فیلم دیگری را ساخت و بار دیگر همکاری ما در این اثر رقم خورد.پیشکسوت عرصه بازیگری تلویزیون و سینما همچنین گفت: بنده پیش تر هم گفته ام که علی حاتمی سعدی سینمای ایران است اما در آن زمان برخی افراد دلخور شدند اما همان تعداد نیز بعدها متوجه شدند که این موضوع واقعیت دارد.

بازیگر سریال تاریخی “معمای شاه” در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ویژگی های شخصیتی زنده یاد علی حاتمی تصریح کرد: علی حاتمی شخصیت بسیار برجسته ای داشت و به کار خود علاقمند بود و می توان گفت که مهمترین ویژگی شخصیتی او این بود که با تمامی عوامل حتی با افرادی

در گروه فنی و در پشت صحنه قرار داشتند نیز ، رابطه خوبی برقرار می کرد و رفتارش به گونه ای بود که همه به او علاقمند می شدند.وی خاطرنشان کرد: شیوه رفتار و گفتار زنده یاد علی حاتمی به گونه ای بود که اگر فردی در پشت صحنه کارهای خود حضور پیدا می کرد و نمی دانست که کارگردان چه فردی است ،‌

به هیچ عنوان احتمال نمی داد که علی حاتمی کارگردان باشد. زنده یاد حاتمی همچنین انسان بسیار با اخلاقی بود.گفتنی است، زنده یاد علی حاتمی ۱۵ آذر سال ۱۳۷۵ در تهران درگذشت.روحش شاد و یادش گرامی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان قهر و دلخوری جمشید مشایخی و علی حاتمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..