تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد از افزایش قیمت بلیط استخرهای شهرداری تهران از 25 هزار به 60 هزار تومان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حبیب کاشانی در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن قدردانی از شهردار تهران در پی اجرا شدن افزایش 40 درصدی حقوق کارکنان شهرداری تهران اظهار کرد: در هفته گذشته و علی‌رغم مشکلاتی که شهرداری تهران داشته است، با تدبیر آقای زاکانی و در راستای معیشت کارکنان شهرداری تهران افزایش 40 درصدی حقوق پرسنل عملیاتی شد و این در حالی است که شهرداری تهران برخلاف دولت برای تامین این منابع مسیر سختی را دنبال می‌کند.

وی افزود: تذکر بنده در خصوص افزایش هزینه بلیط مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران است، به طوری که در دوره‌های گذشته هدف راه‌اندازی مجموعه‌های ورزشی و چمن این بود که شهروندان تهرانی و به خصوص جوانان از این ظرفیت و پتانسیل استفاده کنند.

کاشانی ادامه داد: در همین ارتباط در ادوار گذشته شورای شهر تهران 300 چمن مصنوعی و همچنین چندین ورزشگاه از سوی شهرداری تهران احداث شد و با توجه به اینکه در دو سال گذشته ما با مشکل بیماری کرونا مواجه بودیم، استفاده از این مجموعه‌ها متوقف شد و اخیرا مجددا شرایطی فراهم شده است که شهروندان تهرانی و به‌ویژه جوانان از این مجموعه‌ها استفاده کنند اما نکته‌ای که وجود دارد این است که متاسفانه هزینه بلیط مجموعه‌های ورزشی افزایش زیادی داشته است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: متاسفانه بر اساس پیگیری‌های انجام شده بلیط استخر مجموعه‌های شهرداری تهران از 25 هزار تومان به 60 هزار تومان افزایش یافته است و تامین این هزینه‌ها برای شهروندان تهرانی و به‌ویژه خانواده‌ها و جوانان بسیار سخت است و به همین منظور از شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی درخواست داریم که نسبت به این موضوع ورود و گزارشی را به شورا ارائه بکند.

وی گفت: شهرداری تهران نباید به هیچ عنوان دنبال کسب درآمد در این حوزه باشد. چرا که هدف ما در راه‌اندازی مجموعه‌های ورزشی افزایش نشاط و شادی بین خانواده‌ها و جوانان بوده است.

کاشانی افزود: این در حالی است که ما کمک میلیاردی برای معتادان متجاهر و بازگشت آنها به جامعه انجام می‌دهیم اما جوانانی که به هر طریق سالم هستند نمی‌توانند از اینگونه مجموعه‌های ورزشی با قیمت مناسب استفاده کنند.

این عضو شورای شهر تهران همچنین به عدم برگزاری جلسات NA (معتادان بهبود یافته) در سراهای محلات اشاره کرد و گفت: در ادوار گذشته شرایطی فراهم شده بود که این افراد در طول روز به مدت  دو ساعت جلساتی را در سرای محلات برگزار می‌کردند که اخیرا در منطقه 10 اجازه برگزاری چنین جلساتی را نداند و از معاونت فرهنگی و اجتماعی می‌خواهیم در این خصوص گزارشی را ارائه کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد از افزایش قیمت بلیط استخرهای شهرداری تهران از 25 هزار به 60 هزار تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..