تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابی از پایان کودک‌ ربایی وحشت‌ آور در هرمزگان

قابی از پایان کودک‌ ربایی وحشت‌ آور در هرمزگان فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس و دستگاه اطلاعاتی استان، کودک هفت ساله ربوده شده در حاجی آباد به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت 18 حوادث 1401/03/01 پایان خوش آدم ربایی در حاجی آباد

به گزارش روز شنبه پلیس استان سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: پس از اعلام یک مورد آدم‌ربایی در شهرستان حاجی‌آباد ، بلافاصله  پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد :ماموران با تشکیل یک گروه به محل اعزام وقوع حادثه اعزام شدند که  پس از  بررسی های میدانی و تحقیقات صورت گرفته  مشخص شد یک کودک هفت ساله از مقابل منزل ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

قابی از پایان کودک‌ ربایی وحشت‌ آور در هرمزگان

سردار غلامرضا جعفری  اظهار داشت : آدم ربایان طی تماس تلفنی  با پدر کودک تماس تقاضای ۳۰ میلیارد ریال پول در ازای آزادی این کودک کردند که پلیس با انجام کار اطلاعاتی  و بهره گیری از شیوه های پلیسی محل اختفای آدم ربایان و همچنین محل نگهداری کودک را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : با اعزام تیم عملیاتی به محل اختفای آدم ربایان ، عملیات آزاد سازی کودک آغاز شد و ضمن دستگیری آدم ربایان  ( یک زن و ۲ مرد ) کودک ربوده شده  در کمتر از ۲۴ ساعت در سلامت کامل آزاد  شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گفته رییس پلیس استان  متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع  قضایی  معرفی شدند و تلاش پلیس برای شناسایی ودستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

گردرآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابی از پایان کودک‌ ربایی وحشت‌ آور در هرمزگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..