تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس حق گرو نگه داشتن کارت امتحانات دانش‌آموزان را ندارند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ برخی مدارس غیردولتی برای تسویه شهریه از تحویل دادن کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش آموزان خودداری می‌کنند.

احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس غیردولتی در این‌باره به تسنیم گفت: والدین باید طبق توافقی که با مدرسه انجام داده‌اند شهریه را پرداخت کنند.

وی افزود: مدارس غیردولتی هم نمی‌توانند کارت ورود به جلسه امتحان را به منظور تسویه شهریه گرو نگه دارند و اگر مدرسه‌ای چنین اقدامی را انجام داد می‌توانند با مراجعه به واحد بازرسی منطقه آموزش و پرورش مربوطه موضوع را پیگیری کنند.

امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم از امروز اول خرداد با امتحان دروس «تعلیمات دینی 3» برای رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و ادبیات و علوم انسانی و درس «علوم و معارف قرآنی 3» برای رشته علوم و معارف اسلامی آغاز شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس حق گرو نگه داشتن کارت امتحانات دانش‌آموزان را ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..