تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فصل امتحانات فرا رسید/ آغاز امتحانات نهایی دانش‌آموزان از امروز

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، فصل امتحانات دانش‌آموزان فرا رسید و از امروز امتحانات بچه‌مدرسه‌ای‌ها آغاز می‌شود.

امتحانات دانش‌آموزان دبستانی هم از امروز آغاز می‌شود، اما تا ۱۲ خرداد ادامه دارد. البته امتحانات دانش‌آموزان پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه‌ای است.

امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم از امروز اول خرداد با امتحان دروس «تعلیمات دینی ۳» (دینی، اخلاق و قرآن) برای رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و ادبیات و علوم انسانی و درس «علوم و معارف قرآنی ۳» برای رشته علوم و معارف اسلامی آغاز می‌شود.

پایان امتحانات خرداد نیز روز شنبه ۲۸ خرداد با امتحان درس «ریاضیات گسسته» برای رشته ریاضی فیزیک، درس «جغرافیای ۳» برای رشته ادبیات و علوم انسانی و «عربی ۳» (زبان تخصصی رشته) برای رشته علوم و معارف اسلامی خواهد بود.

امتحان دانش‌آموزان در پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه‌ای، در پایه نهم به صورت هماهنگ استانی و در پایه دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری است. امتحانات سایر پایه‌ها، مدرسه‌ای است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فصل امتحانات فرا رسید/ آغاز امتحانات نهایی دانش‌آموزان از امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..