تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طعنه پزشک تیم ایویچ به قلعه‌نویی!

طعنه پزشک تیم ایویچ به قلعه‌نویی!

ورزش > لیگ برتر - انتقاد ضمنی پزشک تیم‌ملی فوتبال ایران در زمان ایویچ از قلعه‌نویی به خاطر نوع بازی گرفتن از خارجی‌هایش جالب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «وقتی بیش از 4 میلیارد برای دو بازیکن خارجی هزینه می شود و این دو روی نیمکت هستند، مربی تیم باید آنها را آماده بازی کند.» این طعنه یک پزشک فوتبالی به قلعه نویی است.

این فصل دو خرید مهم خارجی قلعه نویی آن کیفیت بالای همیشگی شان را نداشتند و روی نیمکت می نشینند. نه ادر لوسیانو همان بازیکن قهار و گلزن همیشگی است و نه کرار جاسم که اقلا در تیم های قلعه نویی خوب بازی می کرد، بعد از دو فصل ناموفق توانسته آن شرایط خوبش را داشته باشد. حالا دکتر خسرو خرم، پزشک تیم ملی در دوران ایویچ که سال ها در کنار استانکو پاپلکویچ هم در پرسپولیس بوده و روزهایی درخشان داشته است، در اینستاگرامش در نقد افت این دو بازیکن خوب نوشته است  وقتی بازیکنان خارجی مثل این دو نفر می آیند و حدود 4 میلیارد هزینه برای شان شده، سرمربی باید طوری تمرین شان دهد و آماده نگه شان دارد که جای شان روی نیمکت نباشد و به کار تیم بیایند.

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طعنه پزشک تیم ایویچ به قلعه‌نویی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..