تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی One More Island برای کامپیوتر – نسخه GOLDBERG

اولین رای باشید!

در بازی One More Island قرار است که دامنه عظیمی از تغییرات را در بازی شاهد باشید. شما به مدیری توانا نیاز دارید که مستعمرات‌تان را به سمت و سوی دیگری هدایت می‌کند. ابزارهای لازم برای رام کردن سرزمین را خواهید داشت و تنها باید پیشروی خود را مدیریت کنید. شما در یک شرکت استعماری بزرگ در حال حرکت هستید و همه این موارد زیر نظر ملکه خواهند بود. به طور طبیعی، شما تاجی در سر دارید و این از شما می‌خواهد سرزمین‌های جدید را پیدا کرده و با دریافت مالیات، شرایط لازم برای گسترش دارایی‌های خود را پیدا کنید. همه این موارد از بهترین المان‌های بازی هستند و شما آن‌ها را دوست خواهید داشت.

One More Island PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-One-More-Island

اطاعت از دستورات مقامات بالاتر برای شما حاوی پاداش خواهد بود. امتناع هم هزینه‌هایی دارد و ممکن است که استقلال شما را نقض کند. پس باید تصمیم بگیرید که به عنوان فرماندار بخش خود، می‌خواهید فرمان‌برداری پیشه کنید یا اینکه مسیر خود را ادامه خواهید دید. در این بازی از شما خواسته می‌شود که مرزهای امپراطوری استعماری اعلیحضرت را کاوش کرده و مدعی قلمروها شوید. می‌توانید از چنین موقعیتی برای به دست آوردن ثروت استفاده کنید. باید نهایت تلاش خود را در به دست آوردن تاج هم بکنید تا اینکه کسی یارای مقابله با شما را نداشته باشد.

همه چیز در این بازی به تلاش شما بستگی دارد و باید بتوانید با سفارشی سازی این تجربه، زمین‌های بهتری را برای به دست آوردن منابع انتخاب کرده و تیم خود را قوی‌تر کنید. می‌توانید المان‌های دیگر را هم تنظیم کرده و به آسانی در بازی پیشروی کنید. حاصل‌خیزی زمین و اندازه جزیره قدرت شما را در بازی One More Island افزایش می‌دهد.

تصاویر-بازی-One-More-Island تصاویر-بازی-One-More-Island تصاویر-بازی-One-More-Island تصاویر-بازی-One-More-Island تصاویر-بازی-One-More-Island تصاویر-بازی-One-More-Island info

The Queen of the Old World calls upon you! As Her Majesty’s domain expands, we require a capable administrator to guide Her latest colonies to prosperity. We will provide you with ships, colonists, and other tools necessary to tame these wild, virgin lands, and turn them into a prosperous colonial enterprise, all under the Queen’s watchful eye.

Naturally, the Crown will expect you to share the bounty of these new lands, pay your taxes on time, and continue expanding the boundaries of Her Majesty’s colonial possessions. Obedience may earn you rewards,but refusing to pay your dues or worse, declaring independence, will have dire consequences.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+

Processor: Intel i5 or AMD-FX+

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Integrated GPU might work, Nvidia Geforce GTX 550+ or AMD Radeon HD 5000

DirectX: Version 11

Storage: 300 MB available space

Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel 8th gen+ or AMD-Ryzen

Memory: 6 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTX 650+ or AMD RX470+

DirectX: Version 11

Storage: 300 MB available space

Sound Card: Any

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی One More Island برای کامپیوتر – نسخه GOLDBERG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..