تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Little Witch in the Woods برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

1/5 - (1 امتیاز)

بازی Little Witch in the Woods زندگی روزمره یک جادوگر کوچک را به شما نشان می‌دهد. ما سرزمینی را می‌بینیم که جادوگران کوچک در کنار همدیگر زندگی می‌کنند و همین سبب شده است که اتفاقات جالبی در این سرزمین روی دهد. اگر شما کارآموزی خود را با موفقیت به پایان رسانید، می‌توانید به روستا نزدیک شده و ماموریت‌های جدیدی را پیدا کنید. شما هم در نهایت به یک جادوگر رسمی تبدیل خواهید شد و می‌توانید زندگی روزمره کاملا متفاوتی را تجربه کنید. داستان‌های مختلفی در بازی وجود دارد و شما در نقش الی باید آن‌ها را تجربه کنید. آموزه‌هایی را می‌بینید که در مدرسه جادوگر دریافت خواهید کرد.

Little Witch in the Woods (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Little-Witch-in-the-Woods

با شخصیت‌های جذاب دهکده توریستی همراه شده و داستان درونی آن‌ها را کشف کنید. اگر بتوانید بهترین دوست آن‌ها باشید، رمز و رازهای بیشتری را یاد خواهید گرفت. در این بازی فعالیت و کاوش شما بیش از پیش امتیاز خواهد داشت. باید مواد مختلف را پیدا کرده و با پردازش آن‌ها، معجون‌های بیشتری را ایجاد کنید. معجون‌ها در حل مشکلات برای شما مفید خواهند بود. می‌توانید دنیای فانتزی مرموزی را کشف کنید. مناطق منحصربه‌فرد بسیاری در بازی وجود دارد و باید به سراغ موجودات زیبا بروید. تعامل با موجودات مختلف از ماموریت‌های مهم شما در این بازی است و می‌توانید حتی با پیدا کردن یک مکان، آیتم‌های بیشتری هم به دسته خود اضافه کنید.

تصاویر-بازی-Little-Witch-in-the-Woods تصاویر-بازی-Little-Witch-in-the-Woods تصاویر-بازی-Little-Witch-in-the-Woods تصاویر-بازی-Little-Witch-in-the-Woods تصاویر-بازی-Little-Witch-in-the-Woods تصاویر-بازی-Little-Witch-in-the-Woods info

In the ‘LUCEREIN ORTU’, witches live together. They built ‘Witch House’ in various areas and have been sending their apprentice witches there. The apprentice witches must go to the one of the ‘Witch’s Houses’ and help the nearby village and villagers. If you complete your apprenticeship successfully, you can become a formal witch. Become Ellie the Apprentice Witch and experience her daily life!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win 10 x64

Processor: Dual Core i5 2.5 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 560

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win 10 x64

Processor: Quad Core 3.0 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660

DirectX: Version 12

Storage: 4 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 16م می 2022 در این نسخه لحاظ شده است.

———————-

دانلود بازی Little Witch in the Woods (Early-Access)-P2P با لینک مستقیم

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Little Witch in the Woods برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..