تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Eternal Threads برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Eternal Threads یک تجربه داستان محور تک نفره است که همراه با المان‌های اول شخص دنبال می‌شود و باید با دستکاری زمان، انتخاب المان‌های صحیح و پیشروی قهرمانانه، سعی در به پایان رساندن آن داشته باشید. شما عاملی هستید که وظیفه رفع فساد را برعهده گرفته‌اید و باید به ماموریت‌هایی اعزام شوید که به‌صورت واقعی در ماه می ۲۰۱۵ و در انگلیس رخ داده است. شش نفر جان خود را در آتش سوزی خانه‌ای از دست داده‌اند و اگر به سادگی آتش را متوقف نکنید، باید انتخاب‌هایی داشته باشید که می‌تواند برای شما سخت باشد. در واقع شما باید افرادی را نجات دهید که ممکن است در پیدا کردن سرنخ اصلی ماجرا به شما کمک کنند.

Eternal Threads PC-SKIDROW | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Eternal-Threads

از همان ابتدا شما سلطنت آزاد و کاملی روی روند جستجو در ماجرا دارید و باید در جدول زمانی هفت روزه جلو رفته و ببینید که چه رویدادهای مهمی در کل این هفته وجود دارد. هر چند بار که دوست دارید و به هر ترتیبی که می‌خواهید، می‌توانید تماشا کرده و تغییرات را در زندگی خود برقرار کنید. برخی از تصمیمات شما تاثیرات بیشتری خواهد داشت و می‌تواند داستان بازی همراه با تاثیرات آن را هم عمیق‌تر کند. با این حال، تغییرات عمده‌ای هم در بازی وجود دارد که با تغییر رویدادهای موجود، ممکن است که روال متفاوتی در پیش بگیرد.

حال این تصمیم شما است که چگونه بخواهید بازی را جلو ببرید. باید به جدول زمانی بازی پایبند و تصمیماتی را در لحظه و در موقعیت‌های مختلف بازی Eternal Threads اتخاذ کنید. آن‌ها روی همدیگر تاثیرگذار خواهند بود و گاهی اوقات هم باید آن‌ها را ترکیب کرده و ببینید که به چه روش‌هایی می‌توانید کل اعضای خانه را از آتش سوزی بزرگ نجات دهید.

تصاویر-بازی-Eternal-Threads تصاویر-بازی-Eternal-Threads تصاویر-بازی-Eternal-Threads تصاویر-بازی-Eternal-Threads تصاویر-بازی-Eternal-Threads تصاویر-بازی-Eternal-Threads info

Eternal Threads is a single-player, first-person story-driven puzzle game of time manipulation, choice and consequence.

As an operative tasked with fixing corruption in the timestream, you have been sent to the North of England in May 2015, where six people died in a house fire. Prohibited from simply stopping the fire, you must instead manipulate the choices made by the housemates in the week leading up to it so that they all survive the event.

From the outset, you have free and complete reign to explore the seven day timeline before the fire. You can watch and alter the significant events from the entire week as many times as you like and in whatever order you wish. Some decisions will have only minor effects on the timeline, moving objects around the house or revealing deeper stories and secrets. Major changes however, rewrite the timeline by changing existing events, adding new events and even replacing other events entirely.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 (64-bit)

Processor: AMD FX 6300 X6 / Intel Core i5-3570K

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2 GB VRAM, Radeon 7870 / GeForce GTX 660

DirectX: Version 11

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه SKIDROW:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Eternal Threads برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..