تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد نجومی چینی ها به فوق ستاره آرسنال چقدر است؟

باشگاه هیبی چاینا فورچون قصد دارد پیشنهاد حقوق هفته ای 500 هزار پوند را به الکسیس سانچز، مهاجم آرسنال ارائه کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این باشگاه که برای جذب مسی نیز در تلاش است، امیدوار است با حضور مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی روی نیمکتش بتواند ستاره های بزرگ فوتبال اروپا را جذب خود کند. الکسیس در حال مذاکره با آرسنال برای تمدید قرارداد است ولی بین خواسته او و پیشنهاد باشگاه فاصله زیادی وجود دارد.پیشنهاد نجومی چینی ها به فوق ستاره آرسنال چقدر است؟
 
قرارداد سانچز سال 2018 به پایان می‌رسد و پیگرینی که در زمان حضورش در سیتی به خاطر قانون فیرپلی مالی نتوانست الکسیس را به خدمت بگیرد، این بار نمی‌خواهد برای بار دوم او را از دست بدهد. گفته می‌شود پیشنهاد آنها برای سانچس حقوق هفته ای 500 هزار پوند است که رقمی سرسام آور در مقایسه با حقوق های اروپایی محسوب می‌شود.

منبع:ورزش سه
انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد نجومی چینی ها به فوق ستاره آرسنال چقدر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..