تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Vampire The Masquerade Swansong برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Vampire The Masquerade Swansong یک نقش‌آفرینی متمرکز روی داستان‌گویی است که در جهان مجموعه‌ی World of Darkness قرار دارد. داستان بازی در بوستون، جایی که خون‌آشام‌ها بدون اطلاع از بشر وجود دارند، اتفاق می‌افتد. این عملِ پنهان شدن از دست انسان‌ها The Masquerade نامیده می‌شود و توسط فرقه خون آشام کاماریلا حمایت می‌شود. شاهزاده‌ی جدید کاماریلا یعنی هیزل ایورسن، در تلاش است تا با گرد هم آوردن اعضای بوستون و هارتفورد کنار یکدیگر، قدرت این فرقه را تقویت کند.

اگرچه خون‌آشام‌ها قبلاً درگیر رقابتِ بین جناحی بودند، اما پس از رویدادهایی مانند سقوط لندن به عنوان خانه خون‌آشام‌ها، تمرکزشان را به تلاش برای زنده ماندن و بقا تغییر دادند. بنابراین فرقه کاماریلا می‌خواهد اطمینان حاصل کند که همه خون‌آشام‌ها در شمال شرقی ایالات متحده در امنیت کامل به سر می‌برند. اما برخی از خون آشام‌های فرقه کاماریلا به طرز مشکوکی به قتل رسیده‌ یا مفقود شدند و اینجاست که شما باید در نقش سه خون آشام با تحقیقات خاص خودتان و بوسیله قدرت‌هایی که دارید، به کشف رمز و رازهای پشت این قتل‌ها بپردازید و ماهیت این تهدید را کشف کرده و با عواقب کشف حقیقت دست و پنجه نرم کنید.

Vampire The Masquerade Swansong v1.1.51192 PC-DODI Repack

دانلود-بازی-Vampire-The-Masquerade-Swansong

بازی Vampire The Masquerade Swansong یک اثر نقش آفرینیِ تک نفره و داستان محور است که در آن بازیکن سه خون آشام در کلاس‌ها و توانایی‌های خون آشامی مختلف را کنترل می‌کند و در طول بازی توانایی این را دارد که بین آنها جابه جا شود. بازیکن می‌تواند شخصیت‌ها را به صورت دلخواه مطابق با سبک بازی خود سفارشی کند. این بر تعامل شخصیت‌ها و مهارت‌های مورد استفاده در هنگام گشت‌زنی در دنیای بازی، مانند باز کردن قفل‌ها، متقاعد کردن افراد، هک کردن رایانه‌ها و… تأثیر می‌گذارد. از آنجایی که شخصیت‌ها اغلب توسط انسان‌ها احاطه شده‌اند، بازیکن باید مراقب زمان و مکان استفاده از توانایی‌های ماوراء طبیعی آنها باشد تا از افشای ماهیت خون‌آشامی که در بازی کنترل می‌کند، خودداری کند.

چه می‌شد اگر شکارچیان تشنه به خون در میان ما مخفیانه زندگی می‌کردند و درگیر یک بازی بی‌پایانِ آرزو، توطئه و خیانت بودند؟ اگه تبدیل به یکی از آنها می‌شدید چه کار می‌کردید؟ در Swansong، شما به عنوان این هیولاهای جذاب به ایفای نقش می‌پردازید و می‌توانید خودتان پاسخ این سوال را تجربه کنید.

منبع توضیحات: ساعت هفت

تصاویر-بازی-Vampire-The-Masquerade-Swansong تصاویر-بازی-Vampire-The-Masquerade-Swansong تصاویر-بازی-Vampire-The-Masquerade-Swansong تصاویر-بازی-Vampire-The-Masquerade-Swansong تصاویر-بازی-Vampire-The-Masquerade-Swansong تصاویر-بازی-Vampire-The-Masquerade-Swansong

ویژگی های نسخه فشرده DODI:

بر اساس دیتای رسمی اپیک استور توسط RIDDICK فشرده سازی شده است. آپدیت شماره ۱ بازی Update 1 بر روی این نسخه اعمال شده است. بازی به ورژن v1.1.51192 آپدیت شده و تمامی ۳عدد DLC منتشرشده را داراست. محتوای Bonus Content شامل آلبوم موسیقی متن بازی و آرت‌بوک، در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۲۳٫۵گیگابایت به ۱۴٫۲گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۳ الی ۸ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲۳٫۵گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

Play as 3 vampires, wield their powers wisely, and strike the right balance between your human and animal side in a heart-pounding story in which your choices will decide the fate of Boston.

Based on the cult role-playing game and developed by specialists in the genre, Vampire: The Masquerade – Swansong is a narrative RPG in which your every choice determines the fate of the three main characters and of the Boston Camarilla.

WELCOME TO THE WORLD OF DARKNESS

What if vampires were real? What if these bloodthirsty predators lived hidden among us in complex societies and had been hatching conspiracies for thousands of years? And what if you became one of them?

In Vampire: The Masquerade, you play as these alluring monsters in a sophisticated world where the lines between the real and supernatural are always blurred.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-2300, 2.80 GHz

Memory: 6 GB

Graphics: Radeon HD 7790, 4 GB / GeForce GTX 750Ti, 4 GB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-3470, 3.20 GHz

Memory: 8 GB

Graphics: GeForce GTX 1070

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه DODI Repack:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ستاپ را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

3) در ابتدای نصب، لطفا “جهت بالا” را بزنید تا صفحه نصب نمایش داده شود. سپس به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Vampire The Masquerade Swansong برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..