تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح ساماندهی نیروی انسانی تا یک ماه آینده به مجلس می‌آید

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از مهر، مجید انصاری، اظهار کرد: طرح ساماندهی نیروی انسانی و تعیین تکلیف استخدام آن‌ها به صورت رسمی و پیمانی تا یک ماه آینده در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد که امیدواریم پیشنهاد کمیسیون مورد توجه نمایندگان و تصویب نهایی قرار گیرد.

نماینده مردم رستم و ممسنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در این طرح استخدام نیروی انسانی را تنها در ۲ شکل پیمانی و استخدام قطعی دیده‌ایم تا برای همیشه بساط بیش از ۲۴ نوع کار قراردادی و موقت گرفته شده و نیروی انسانی با دغدغه بیکاری روبه‌رو نشود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروها، با تاکید رئیس جمهور بحث ساماندهی حقوق و دستمزد نیز مورد توجه است که دولت بر اصلاح فرآیند حقوق و دستمزد تاکید دارد، اما مجلس تاکیدش بر یکسان‌سازی قرارداد‌ها در این بخش است.

انصاری افزود: ما بر این باوریم باید نوع قرارداد‌ها اصلاح شده و بر اساس استخدام پیمانی و قطعی پرداختی‌ها نیز به شکل درست و عادلانه انجام شود.

وی با بیان اینکه ریل‌گذاری در مسیر توسعه کشور باید شفاف و با یک فهم مشترک انجام شود، خاطرنشان کرد: معضلات نظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مانع از اصلاح بسیاری از امور شده در حالی که باید نسخه مشترک برای حل این معضلات و آسیب‌ها در نظر گرفت.

نماینده مردم رستم و ممسنی در مجلس شورای اسلامی حجم دولت را بسیار بزرگ و گسترده توصیف کرد و ادامه داد: برای کوچک‌سازی و چابک‌سازی دولت ضروری است تا اصلاح نظام اداری و نیروی انسانی انجام شده تا جلوی استخدام‌های متنوع و گاه غیرقانونی گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما نظام‌بخشی را در این حوزه در کنار ساماندهی فعالیت‌ها و برنامه‌ها مورد توجه قرار دادیم و تلاشمان بر این است تا شرایط مطلوبی را در استان مهیا کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح ساماندهی نیروی انسانی تا یک ماه آینده به مجلس می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..