تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری سهام عدالت به مددجویان نهادهای حمایتی

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خبرداد: کمک معیشتی ماه اول با دستور رئیس‌جمهور به حساب همه افراد متقاضی در سامانه واریز شد و بعد از تایید، قابل برداشت است. همه درخواست‌های یارانه‌ای ظرف یک‌ماه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی می‌شود.

همچنین سازمان بهزیستی اعلام کرد: دولت طبق قانون بودجه سال جاری، مکلف شده است، به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد واجد شرایط ، سهام عدالت واگذار کند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا پایان خرداد سال جاری، افراد دارای شرایط را تعیین می‌کند.

رئیس سازمان بهزیستی همچنین خبرداد: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه اورژانس اجتماعی اختصاص یافت.

در خبر دیگری از بسته خبر وزارت کار به نقل از سازمان فنی و حرفه ای آمده است: سال گذشته ۲۶۰ میلیون نفر ساعت آموزش ، در مراکز فنی و حرفه‌ای کشور ارائه شد. امسال، ۳۵۰ میلیون نفر ساعت آموزش در دستور کار قرار دارد.

بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با ثبت نام داوطلبان و مشارکت بخش های دولتی و خصوصی کلید خورد.
این دوره از مسابقات در ۴۳ رشته و ۶ گروه تخصصی برگزار می‌شود. ثبت نام متقاضیان از ۱۷ اردیبهشت تا ۱۷ تیرماه انجام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری سهام عدالت به مددجویان نهادهای حمایتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..