تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله سنگین سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از مهر، سردار حسین دهکی در تشریح کشفیات قاچاق سوخت در آب‌های هرمزگان اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در مرز‌های آبی سیریک در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت به وسیله محفظه‌های پلاستیکی موسوم به مشک ماری مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی و صحت خبر، مرزبانان به محل مورد نظر اعزام شدند. قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل مأموران دو فروند شناور توقیف، ۵ نفر متهم دستگیر و ۸ عدد مشک ماری حاوی ۴۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

دهکی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت‌های کشف شده را ۱۱۳ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: سوخت‌ها به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی میناب تحویل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله سنگین سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..