تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وصول نقدی 50 میلیارد تومان مطالبات صندوق ذخیره فرهنگیان از دولت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حمید باقرنژاد با اشاره به اینکه میزان بدهی دولت به صندوق تا پایان سال 1400 بالغ بر 3100 میلیارد تومان است، افزود: به منظور تامین بخشی از این مطالبات مبلغ 1000 میلیارد ریال در ردیف 5 جدول 18 قانون بودجه سال 1400 پیش‌بینی و بابت 500 میلیارد ریال از آن، تخصیص مربوط صادر و به صورت نقدی وصول شد.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش در راستای احقاق حقوق فرهنگیان، با توجه به مشکلات به وجود آمده در قالب بند ک تبصره 12 قانون بودجه کشور در مکاتبه با ریاست مجلس، سازمان برنامه و بودجه و ریاست خزانه‌دار کل کشور این موضوع را به شکل ویژه پیگیری کردند و در فاصله کوتاهی مبلغ 500 میلیارد ریال به شکل نقدی به حساب صندوق واریز شد.

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان، آن را روزنه امیدی برای احیای همه مطالبات فرهنگیان عضو از دولت به طرق ممکن عنوان کرد و گفت: مبلغ مذکور به نسبت سهم‌الشرکه اعضا، به حساب اعضای فعلی صندوق منظور شده و به حساب بیش از 260 هزار بازنشسته که از سال 1396 از صندوق خارج شده‌اند، واریز می‌شود.

باقرنژاد افزود: پیگیری مطالبات اعضای صندوق از دولت و همچنین محاسبه و تخصیص ارزش مالکانه دارایی‌های صندوق و ورود به بازار سرمایه از دستورکارهای جدی این موسسه خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وصول نقدی 50 میلیارد تومان مطالبات صندوق ذخیره فرهنگیان از دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..