تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل هولناک راننده پیک‌ اینترنتی در درگیری 20 نفره نیاوران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ عصر روز جمعه 30 اردیبهشت ماه، درگیری مرگبار حدود 20 مرد جوان در خیابان پوراتحاد منطقه نیاوران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد. 

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری 123 نیاوران راهی محل حادثه شدند و پس از پایان دادن به درگیری با مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود.

امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیسی به صحنه رسیده بودند، مرد جوان را به بیمارستان شهدای تجریش انتقال دادند اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و مرد جوان چند ساعت بعد بر اثر ضربه چاقو فوت کرد.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با هماهنگی قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تحقیقات ابتدایی را کلید زدند.

تحقیقات جنایی نشان داد، درگیری میان رانندگان یکی از پیک‌های اینترنتی به دلیل پایین بودن نرخ سفارشات رخ داده است که 2 نفر دیگر به صورت سطحی در درگیری مجروح شدند.

ماموران پلیس با رصدهای اطلاعاتی، 3 متهم اصلی درگیری مرگبار را شناسایی کردند و با هماهنگی بازپرس ویژه قتل آنها را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند. 

بنا بر این گزارش، متهمان با دستور بازپرس ویژه قتل برای شناسایی عامل اصلی جنایت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل هولناک راننده پیک‌ اینترنتی در درگیری 20 نفره نیاوران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..