تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Shotgun King The Final Checkmate برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Shotgun King The Final Checkmate برای علاقه‌مندان شطرنج توسعه داده شده است. شما می‌توانید ارتش خود را برداشته و به سمت دشمنی بروید که رحمی ندارد. باید انتخاب کنید که می‌خواهید جزو گروه‌های سفید بوده یا مشکی‌ها را ترجیح می‌دهید. ممکن است که با حماقت خود راهی برای فرار نداشته باشید. بازی استراتژیک است و باید برای هر حرکت خود برنامه‌ریزی داشته باشید. از سیستم‌های آموزشی استفاده کرده و ببینید که حرکت دادن کدام مهره‌ها به نفع شما خواهد بود. باید پادشاه خود را حرکت داده و نیروهای دشمن را تحت تاثی قرار دهید. باید از مات شدن قرار کرده و پادشاه دشمن خود را گرفته و زمین گیر کنید.

Shotgun King: The Final Checkmate PC-Unleashed

دانلود-بازی-Shotgun-King-The-Final-Checkmate

بعد از هر تجربه بازی، می‌توانید بین دو ترکیب تصادفی در بازی یکی را انتخاب کرده و آن را ارتقا دهید. می‌توانید در طبقات مختلف برنده شده و مدام صعود کنید. با صعود شما مراحل سخت‌تر شده و باید فعالیت‌های بهتری را برای انجام داشته باشد. ممکن است که حتی بتوانید پادشاهی گرفتار شده خود را پس گرفته و دوباره حاکم این سرزمین شوید. بازی در هر دو ۲۰ دقیقه زمان‌بر خواهد بود و می‌توانید آن را در پنج درجه سختی تجربه کنید. یک حالت دیگر هم وجود دارد که بی پایان بوده و هر چه قدر که خواستید، می‌توانید امتیاز کسب کنید. این امتیازات در آینده به دردتان می‌خورند.

تصاویر-بازی-Shotgun-King-The-Final-Checkmate تصاویر-بازی-Shotgun-King-The-Final-Checkmate تصاویر-بازی-Shotgun-King-The-Final-Checkmate تصاویر-بازی-Shotgun-King-The-Final-Checkmate تصاویر-بازی-Shotgun-King-The-Final-Checkmate تصاویر-بازی-Shotgun-King-The-Final-Checkmate info

Chess, but you replace your entire army with a royal shotgun. A unique strategy roguelike based on the timeless checkboard classic.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: yes, you should have one

Graphics: you’ll need a screen

Storage: 80 MB available space

Sound Card: if your computer can play sound, you should be good

Additional Notes: in theory, if your computer can run Windows, it can run Shotgun King

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Shotgun King The Final Checkmate برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..