تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Harvest Days My Dream Farm برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

در بازی Harvest Days My Dream Farm می‌توانید روزانه به کار کشاورزی و مراقبت از مزرعه خود پرداخته و چالش‌های جدیدی را تجربه کنید. شروعی جدید در انتظار شما است و می‌توانید زندگی در آرامش را تجربه کنید. می‌توانید از یک مزرعه کوچک و فراموش شده شروع کرده و با طبیعت یکی شوید. محصولات خود را می‌توانید برداشت کرده و تجارت را با آن‌ها شروع کنید. می‌توانید به ماهی‌گیری پرداخته یا اینکه دنیای جهان باز آن را کشف کنید. شما باید تصمیم بگیرید که رویاهای خود را چگونه توسعه می‌دهید. می‌توانید از حیوانات مزرعه هم مراقبت کرده و بیش از ۵۰ نوع درخت در مزرعه خود بکارید.

Harvest Days: My Dream Farm (Early-Access) PC-GOG

دانلود-بازی-Harvest-Days-My-Dream-Farm

می‌توانید در این بازی از صنعت ماهی‌گیری هم استفاده کنید. باید با همسایگان خود چت کرده و از خودتان مراقبت کنید. باید ببینید که چگونه در این بهشت مسحور می‌توانید ماموریت‌های خود را به سرانجام برسانید. مکان‌های بی‌شماری در بازی وجود دارند که با اسرار و شگفتی مختلف دنبال شده و شما نیز انگیزه بیشتری برای ادامه دادن خواهید داشت. بیش ۴۰ فعالیت برای بازی تعریف شده است که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. باید در دنیای بازی قدم نهاده و ببینید که چه فعالیت‌هایی بیشتر به درد شما خواهد خورد. می‌توانید از ابزارهای متنوع هم استفاده کنید.

تصاویر-بازی-Harvest-Days-My-Dream-Farm تصاویر-بازی-Harvest-Days-My-Dream-Farm تصاویر-بازی-Harvest-Days-My-Dream-Farm تصاویر-بازی-Harvest-Days-My-Dream-Farm تصاویر-بازی-Harvest-Days-My-Dream-Farm تصاویر-بازی-Harvest-Days-My-Dream-Farm info

A new life in the country is calling! Fulfil your dreams and manage your very own farm in this lovingly designed open-world game. Work hard, manage your business wisely and your little farm might grow into a personal paradise, surrounded by nature. Kick back, unwind and watch your dreams grow.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or later

Processor: 2.6 GHz Dual Core or similar

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 500 series or similar

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 19م می 2022 در این نسخه لحاظ شده است.

——————-

دانلود بازی Harvest Days: My Dream Farm v4.0.3 (Early-Access)-GOG:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Harvest Days My Dream Farm برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..