تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Riftbound برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Riftbound امکان ترکیب بیش از ۴۰ طلسم را برای شما فراهم کرده است و می‌توانید تکامل و ترکیب آن‌ها را طوری برقرار کنید که بتوانید در برابر جادوهای دارک دشمنان قدرت نمایی کنید. قطعا شما باید کنترل خط تولید نهایی را به دست گرفته و دشمنان را به سمت و سوی مختلف هل دهید. برای بهینه‌سازی سیستم استراتژی خود و تکمیل سخت‌ترین مراحل، باید از بیش از ۳۰ ارتقا در بازی استفاده کرده و کاری کنید که گیم‌پلی بازی تغییر پیدا کند. شما مختار هستید که از المان‌های دلخواه خود در بازی استفاده کنید. برای کنترل جریان نبرد، باید دشمنان خود را متوقف کرده و حملات قدرتمندی هم با دشمنان انجام دهید.

Riftbound PC-TiNYiSO | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Riftbound

جادوهای تاریکی در بازی در اختیار شما هستند و با یادگیری هر چه بیشتر آن‌ها می‌توانید وضعیت خود را در بازی بهبود بخشید. به یاد داشته باشید که شما از آن‌ها برای کند کردن و بیهوش کردن دشمنان خود استفاده کرده و می‌توانید ارتقاهای عظیمی را برای تنظیم استراتژی خود داشته باشید. کمپین بازی شامل ۵۰ سطح متنوع بوده و حتی می‌توانید از تاکتیک‌های ریل تایم هم در بازی استفاده کنید. گاهی اوقات باید دشمنان خود را سوزانده و مرگ‌هایی را برای‌شان رقم بزنید که فراموش نکنند. داستان مپین بازی پیرامون ملاقات با متحدین جدید بوده و می‌توانید طلسم‌های جدید را در جهان بازی یافته و آن‌ها را به سمت دشمن خود روانه کنید.

اسکرین-شات-بازی-Riftbound اسکرین-شات-بازی-Riftbound اسکرین-شات-بازی-Riftbound اسکرین-شات-بازی-Riftbound اسکرین-شات-بازی-Riftbound اسکرین-شات-بازی-Riftbound info

Riftbound is the explosive easy to learn yet uniquely deep lane-defense strategy game. Defend against waves of undead by choosing the right mix of defenders, spells and upgrades from five schools of magic. Plan your best defense, unleash combos and vanquish enemy bosses!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or later

Processor: Intel i3-540 or similar

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 560 or smilar

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: Full Support for KB & Mouse, or Controller

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64bit

Processor: Intel i5 3GHz or similar

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia 960 or similar

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: Full Support for KB & Mouse, or Controller

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Riftbound برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..