تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرومیت تماشاگران تراکتور از حضور در ورزشگاه

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، در پی اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دستوری را صادر کرد:

با توجه به سوء رفتار تماشاگران منتسب به باشگاه تراکتور در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های هوادار و پرسپولیس تهران و با توجه به بیم تجری و تکرار این رفتار در بازی هفته ۲۹ لیگ برتر مقابل تیم فجر سپاسی که در تاریخ ۳ خرداد سال جاری که قرار است در ورزشگاه یادگار امام برگزار شود، به منظور حفظ نظم و امنیت در راستای ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی قرار دستور موقت مبنی بر جلوگیری از حضور تماشاگران در محل برگزاری مسابقه مذکور صادر می‌شود.

قرار صادره لازم الاجرا بوده و ظرف مهلت دو روز بعد از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است و تجدید نظر خواهی موجب توقف اجرای دستور موقت نخواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرومیت تماشاگران تراکتور از حضور در ورزشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..