تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای خانه خواننده مشهور لس آنجلسی در تهران چیست؟

حسن شماعی زاده خواننده و آهنگساز پیش از انقلاب در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از تخریب خانه‌اش در تهران داد؛ موضوعی که با واکنش بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی همراه شد.

پیشتر این خواننده لس آنجلسی بارها به مصادره و احتمال فروش خانه‌اش در خیابان نیاوران (منطقه جماران) اعتراض کرده بود. او که این خانه را متعلق به فرزندانش می‌دانست در پیامی در شبکه‌ های اجتماعی نوشته بود: «خانه‌ام را نخرید. به زودی برمی‌گردم و خانه‌ام را پس می‌گیرم. این خانه فرزندانم است. هرکس آن را بخرد با مشکل روبه‌رو خواهد شد و پولش را دور ریخته است. این خانه صاحب دارد و دارای سند رسمی است.»

تخریب خانه خواننده لس آنجلسی در تهران

ماجرای جنجالی خانه شماعی زاده از جایی شروع شد که در سال ۱۳۷۲ با حکم حسینعلی نیری، قاضی شرع وقت دادگاه انقلاب اسلامی، به علت مجهول‌المالک بودن، عدم درآمد حلال و اشتغال به خوانندگی و سرودن ترانه «نفرین بر جنگ» توسط حسن شماعی زاده، حکم مصادره منزل او صادر شد.

تخریب خانه خواننده لس آنجلسی در تهران

شماعی زاده پیش‌ از این در گفت‌وگویی درباره خانه دوطبقه خود در خیابان نیاوران تهران گفته بود: «این زمین را در سال ۱۳۵۴ با ارث پدری همسرم، به نام پسرم افشین خریداری کردیم و در آن خانه‌ای ساختیم. سکونت ما در آن خانه تنها چند ماه طول کشید و قبل از انقلاب از ایران خارج شدیم. پس از ترک ایران، وکالت خانه را به یکی از آشنایان دادم تا آن را اجاره دهد. مدتی مادر و برادرم در آنجا مستقر بودند، که با مصادره مجبور به ترک آن شدند و الان اجاره‌ نشین هستند.»

تخریب خانه خواننده لس آنجلسی در تهران

او همچنین گفته بود: «در مالکیت این خانه من کاره‌ای نیستم. سند این خانه به نام فرزندانم افشین و عقیق است. اگر روزی خانه‌ام را پس بگیرم دوست دارم به ایران برگردم.»

تخریب خانه خواننده لس آنجلسی در تهران

از راست: منوچهر اسلامی، فرهاد، اردلان سرفراز، حسن شماعی زاده

تخریب خانه خواننده لس آنجلسی در تهران

حسن شماعی زاده و فرزندانش، افشین و عقیق (نیکی)

حسن شماعی زاده خواننده، آهنگساز و نوازنده پاپ شناخته شده‌ای است که مانند بسیاری از خوانندگان و بازیگران قدیمی، پس از انقلاب ۵۷ به امریکا مهاجرت کرد. او سال ۱۳۲۱ در اصفهان متولد شد و از ۱۳ سالگی با حضور در ارکستر یکی از تئاترهای اصفهان پا به عرصه هنر گذاشت. شماعی زاده ترانه «خانه» را در سال ۱۳۷۵ برای خانه‌اش در نیاوران ساخت.

بیشتر بخوانید:

حسرت داریوش هنگام عبور از آسمان ایران + ویدیو

اعتراض همسر حبیب محبیان به تخریب دوباره مزار این خواننده + ویدیو

افشاگری بهروز وثوقی درباره عاملین ممنوع الکار شدنش پس از انقلاب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای خانه خواننده مشهور لس آنجلسی در تهران چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..