تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادسازی خرمشهر از نشانه های واضح نصرت الهی ملت ایران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی با بیان ارزش فتح خرمشهر در شکست دشمن در ادامه دوران دفاع مقدس و مایوس سازی او از فتح خاک ایران، اظهار داشت: در این فتح بزرگ، تمام نشانه های خداوند، واضح و آشکار بود و حتی بیان آن هم مردم را از تاریکی به سمت روشنایی هدایت می کند.

   وی حادثه، دفاع و واقعه ارزشمند فتح خرمشهر را یک پیروزی فراموش ناشدنی عنوان کرد و افزود: این نصرت بزرگ الهی، سینه به سینه و نسل به نسل به نسل بعدی بازگو شده و هرگز از اذهان مردم پاک نخواهد شد.

   محمدی افتخارآفرینی و هنرمندی غیورمردان کشور در آزادسازی خرمشهر از چنگال دشمن تا بن دندان مسلح را نماد پیروزی، مقاومت، ایثار و شهادت قلمداد کرده و همت والای رزمندگان اسلام در این قدرت نمایی بزرگ را مورد ستایش قرار داد.

   وی شهدا و رزمندگان را ولی نعمتان انقلاب دانسته و متذکر شد: آنها دِین خود را به نظام، انقلاب و مردم ادا کرده و جانانه در برابر لشکریان کفر ایستادند و امروز نوبت ماست که با همتی تمام مراقب ارزش ها و ایمان جوانانمان باشیم چرا که رزمندگان ما به ما آموختند که خاک فتح شده را می شود دوباره به دست آورد ولی اگر ایمانمان فتح شود، بازپس گیری آن شاید امری ناممکن باشد.

   آیین گرامیداشت فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر با حضور صدها نفری مردم و بسیجیان در مسجد جامع میانه برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادسازی خرمشهر از نشانه های واضح نصرت الهی ملت ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..