تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهدای روحانی در دفاع مقدس در کنار تبلیغ جانفشانی خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم جفقلی زاده سرایی در یادواره شهدای روحانی بناب، افزود: طلاب و روحانیت انقلابی و رزمنده و شهدای روحانی لشکر عاشورا در گردان های تخریب، اطلاعات عملیات، غواصی و  ... حضور داشتند.

وی ادامه داد: این رزمندگان عاشورایی در اوج قلت و غربت و فقط با تکیه بر قدرت و عظمت باری تعالی پیروزی نهایی را نصیب این کشور و مرز و بوم کردند.

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: دشمن امروز به دنبال زدودن ایمان و ارزش‌ها و باورهای دینی از فکر نسل جدید انقلاب است و با بمباران شدید رسانه ای است و امروز طلاب و روحانیت حاضر در صحنه باید با جهاد تبیین از مرز و بوم اعتقادی جمهوری اسلامی دفاع کنند.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس بیان کرد: صدام در ابتدای جنگ و در بین خبرنگاران اعلام کرد که طی یک هفته تهران را اشغال خواهد کرد و این در محاسبات و با توجه به فروپاشی ارتش ایران صحیح و عقلانی به نظر می رسید.

حجت الاسلام سرایی یادآور شد: صدام این نکته را فراموش کرده بود که ملت غیور و انقلابی اسلامی ایران با تمام وجود و با ذره ذره از خون خود از از خاک خود دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد وجبی از خاک این کشور به دست دشمنان بیفتد و عدم توجه به همین موضوع باعث شد به ذلت افتاده و شکست سنگینی را متحمل شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه عاشورا با بیان اینکه در جنگ تحمیلی کشور عراق با همکاری تمامی کشورهای دنیا علیه انقلاب اسلامی ما برخاسته بود، گفت: صدام در ابتدا در تصرف خرمشهر با مقاومت ۳۴ روزه مردم و نیروهای بسیجی این شهر مواجه شد و سرانجام با تجهیزات تمام دنیا خرمشهر را اشغال کرد.

 وی خاطر نشان کرد: این شهر در عملیات بزرگ بیت المقدس و با شکست دشمنان و نابودی کامل آن ها از دست دشمنان رها گشت که در تاریخ ثبت شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهدای روحانی در دفاع مقدس در کنار تبلیغ جانفشانی خود را به نمایش گذاشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..