تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهاد تبیین نقش برجسته شهدای روحانی و طلبه در دفاع مقدس/ رمز موفقیت شهدای روحانی پیش قراول بودن در دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر اراک گفت: رمز موفقیت روحانیت در دفاع مقدس در این است که خود پیشتاز حرکت و مبارزه در جنگ تحمیلی بود و خود پیش قراول و خط شکن بودند.

وی آگاهی و شناخت مسائل دینی ،سیاسی و اجتماعی ، عمل به موقع ،تبعیت پذیری ازولایت فقیه و شناخت جریان های مختلف در انقلاب اسلامی را از شاخص های بصیرت در فتنه برشمرد و افزود: شناخت جریان‌های گوناگون و پیچیده در انقلاب اسلامی و نقش و وظایف رنیت و حوزه های علمیه امروز یک ضرورت مهم است.

حجت الاسلام عبدی گفت: امروز شهید اکبرزاده ها بهترین الگو برای جوانان امروز هستند و باید این الگوهای ناب به درستی در حوزه های علمیه به عنوان شاخص نماد بصیرت و ایستادگی معرفی شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: بزرگترین خصه شهدای روحانی و طلبه در نقش آفرینشان در دفاع مقدس جهاد تبیین بود جهاه همراه با رزم و جنگ سخت کنار هم می آمدند و عمق تاثیرگذاری به وجود می آمد.

وی افزود: 110 شهید گلگون کفن روحانی و طلبه استان مرکزی امروز اسطوره های بصیرت و استقامت در برابر هجمه های ان محسوب می شوند و امروز بایستی به  شکل هنرمندانه به نسل جوان معرفی شوند

حجت الاسلام عبدی گفت: برگزاری کنگره بزرگداشت 4000 شهید روحانی و در طلبه در قم  قدم ارزشمندی برای بازخوانی و روایت زندگی این شهیدان عزیز است و نقش روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را به زیبایی بیان می کند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهاد تبیین نقش برجسته شهدای روحانی و طلبه در دفاع مقدس/ رمز موفقیت شهدای روحانی پیش قراول بودن در دفاع مقدس بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..