تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کیک جنگل سیاه خوشمزه و خانگی کیک متفاوت و جالب

آموزش طرز تهیه کیک جنگل سیاه

طرز تهیه کیک جنگل سیاه خیلی آسان است و این کیک بسیار خوشمزه است و بسیار پرطرفدار است. این کیک متفاوت طعمی خوب دارد و براحتی در منزل تهیه می شود.

در مطالب قبل طرز تهیه کیک مخملی، کیک پرتقال و کیک شکلاتی کلاسیک را آموزش دادیم و در این بخش هم روش تهیه کیک جنگل سیاه را آموزش می دهیم و امیدواریم که مورد پسند شما قرار بگیرد.

مواد لازم کره 250 گرم پودر قهوه فوری 1 قاشق چای خوری آب جوش یک و نیم پیمانه شکلات تلخ 200 گرم شکر 2 پیمانه آرد 350 گرم بیکینگ پودر یک چهارم پیمانه تخم مرغ 2 عدد اسانس وانیل 1 قاشق چای خوری خامه فرم گرفته 500 گرم گیلاس تازه و یا کمپوت گیلاس 2 قوطی

طرز تهیه کیک جنگل سیاه

طرز تهیه در اولین مرحله از طرز تهیه کیک جنگل سیاه، فر را روی 150 درجه سانتی گراد قرار می دهیم سپس قالب گرد به قطر 22 سانتی متر را چرب می کنیم و کف آن و دیواره های آن را چرب می کنیم. داخل ظرفی مناسب کره را روی حرارت ذوب می کنیم و مخلوط قهوه و آب جوش را می ریزیم و هم می زنیم سپس شکلات و شکر را اضافه می کنیم و هم میزنیم تا مایه ای صاف به دست آید و می گذاریم که خنک شود و بعد از خنک شدن با همزن برقی آن را هم می زنیم. مواد خشک از جمله آرد، پودر کاکائو و بیکینگ پودر را الک می کنیم و در چند مرحله اضافه می کنیم و حالا تخم مرغ را به آن اضافه می کنیم و هم میزنیم و در آخرین مرحله وانیل را هم اضافه می کنیم. در مرحله آخر از روش تهیه کیک جنگل سیاه، مایه را درون قالب می ریزیم و می گذارید به مدت 1 ساعت و چهل و پنج دقیقه درون فر بماند و پس از خنک شدن کیک را به سه لایه تقسیم می کنیم و در لابه لای لایه های کیک، خامه و گیلاس بدون هسته می گذاریم و روی و اطراف کیک را هم خامه می مالیم و با گیلاس و کشلات تزیین می کنیم. این را هم توجه داشته باشید که در هنگام ذوب کردن کره و شککلات نگذارید مایه روی حرارت بحوشد.

طرز تهیه کیک جنگل سیاه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کیک جنگل سیاه خوشمزه و خانگی کیک متفاوت و جالب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..