تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قانون تولید در وضعیت دفاعی، کمبود شیر خشک در آمریکا

قانون تولید در وضعیت دفاعی، کمبود شیر خشک در آمریکا

جو بایدن؛ رئیس جمهور آمریکا قانون تولید در وضعیت دفاعی را در ایالات متحده به اجرا گذاشت. این قانون به منظور مقابله با کمبود شیر خشک نوزاد اجرایی شده است.
شرکت ابوت، بزرگ‌ترین تولیدکننده شیر خشک در آمریکا، در ماه فوریه تولید شیر خشک را متوقف کرد، نتیجه این بود که عرضه شیرخشک نوزاد در ایالات متحده با مشکلاتی مواجه شد.
گزارش شده بود که چند نوزاد با مصرف این شیر خشک به عفونت باکتریایی مبتلا شده‌اند، به همین دلیل هم شرکت ابوت، تولید شیر خشک را متوقف کرد.
حالا با اجرایی شدن قانون تولید در وضعیت دفاعی، دولت می‌تواند اطمینان حاصل کند که تولیدکنندگان، اقلام لازم برای تولید و عرضه کافی شیرخشک را خواهند داشت.
حتی به نهادهای مربوطه دستور داده شده تا از هواپیماهای تجاری که در اجاره وزارت دفاع آمریکا است برای حمل مواد اولیه از خارج استفاده کنند.
چهار شرکت بزرگ تولید شیر خشک در ایالات متحده وجود دارند که مشکل یکی از آن‌ها می‌تواند بر بقیه هم تاثیر بگذارد.
برخی از والدین در آمریکا نگرانند که بقیه شیر خشک‌ها هم مشکل عفونت باکتریایی ایجاد کند، برخی هم درباره کمبود خشک نگرانند.

بیشتر بخوانید: طرح اصلاح قانون مهریه در چه وضعیتی است؟

برای مطالعه خبرهای بیشتر به بخش اخبار و ایونت ها سر بزنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قانون تولید در وضعیت دفاعی، کمبود شیر خشک در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..