تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت ۲۲ گروه جهادی بسیج سازندگی در خلیل آباد

صفدری، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، اظهار داشت: ساخت منزل محرومان توسط گروه های جهادی شهرستان خلیل آباد با محوریت سردار شهید حاج محمد طاهری در روستای مهدی آباد و جعفرآباد در دستور کار دارند.

وی با بیان اینکه ۲۵ نفر در گروه های محله محور روستاهای مهدی آباد و جعفرآباد سازماندهی شده اند، خاطرنشان کرد: یک گروه جهادی  نیز به تعداد ۴ نفر در روستای جابوز به اتفاق ۳ نفر دیگر از جهادگران  ساخت منزلی محروم در روستای نصرآباد را در دست اقدام دارند.

مسئول بسیج سازندگی خلیل آباد ساخت دو منزل محسنین تحت پوشش کمیته امداد در روستای جعفرآباد را از اقدامات گروه‌های جهادی منطقه نام برد و تصریح کرد: ساخت دو حمام و دیوار کشی یک منزل در مهدی آباد به همت بسیج سازندگی و گروه جهادی این روستا صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه گروه های جهادی شهر کندر نیز در حال ساخت منزل مددجوی بهزیستی در این شهر هستند، اذعان کرد: ساخت ۵ حمام و گچ کاری منزل محرومی در روستای گندم بر از توابع شهرستان کاشمر به همت بسیج سازندگی با محوریت سردار شهید حاج محمد طاهری در دست اقدام است.

صفدری با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی دو منزل و سرامیک دو منزل دیگر به تعداد ۸ مورد در روستای کلاته شادی توسط بسیج سازندگی و گروه جهادی این روستا  انجام  شده است، عنوان کرد: کاشی کاری حمام در روستای میرآباد از دیگر اقدامات بسیج جهاد سازندگی در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه تمام این فعالیت ها طی دو ماه گذشته در شهرستان خلیل آباد صورت گرفته است، تشریح کرد: بیش از ۲۰ گروه جهادی در سطح شهرستان سازماندهی شده‌اند و به صورت مستمر در سطح شهرستان به فعالیت مشغول هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت ۲۲ گروه جهادی بسیج سازندگی در خلیل آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..