تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت 2 برادر شرور که در افسریه جولان می دادند / دنبال شهرت بودند

به گزارش رکنا، سرگرد "محمد زیدی" در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شکایت چند تن از اهالی محله "افسریه  که در خصوص ایجاد درگیری و رعب و وحشت توسط دو تن از اراذل و اوباش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص این افراد  هر 2  برادر بوده که پس از عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت از ترس دستگیری از محل متواری شده اند.

زیدی تصریح کرد: با ارسال مستندات به مرجع قضائی و اخذ دستور تیمی مجرب از ماموران پایگاه ششم به مخفیگاه متهمان را در حوالی "تهرانسر" شناسایی و  پس از انجام چندین ساعت تعقیب و مراقبت موفق به دستگیری هر دو برادر شدند.

معرفی 2 متهم برای سیر مراحل قضایی

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی  تهران با اشاره به کشف سه قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان بیان کرد: این افراد در اظهارت خود دلیل انجام این اعمال مجرمانه را قدرتنمایی و شهرت در محل عنوان داشتند.

این مقام انتظامی در پایان  با بیان اینکه هر 2 متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت 2 برادر شرور که در افسریه جولان می دادند / دنبال شهرت بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..