تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تریلر جدید سریال Money Heist: Korea با معرفی گروه جدیدی از سارقان + ویدیو

نتفلیکس تریلر جدیدی از درام جنایی مورد انتظار Money Heist: Korea – Joint Economic Area منتشر کرده است، سریالی که بر اساس سریال اسپانیایی تحسین شده ای به نام Money Heist یا سرقت پول ساخته شده است. داستان سریال Money Heist: Korea پس از اتحاد دوباره اقتصادی کره شمالی و جنوبی رخ می دهد و گروهی از سارقان به رهبری پروفسور، قصد به سرقت بردن مقادیر زیادی پول تازه چاپ شده را دارند. در این تریلر جدید از نسخه کره ای سریال سرقت پول، گروهی از سارقان ناجور معرفی می شوند که با سلاح، ماسک و لباس های قرمز رنگ برای عملیاتی آماده می شوند که پروفسور آن را «بزرگ ترین سرقت پول» یاد می کند.

این سریال کره ای جدید در شرایطی ساخته شده که نتفلیکس قصد دارد کاهش بیش از ۲۰۰,۰۰۰ مشترک خود را جبران کند. این سرویس استریمینگ امیدوار است تا موفقیت سریال Squid Game را که یکی از پربیننده ترین و موفق ترین سریال های این سرویس است تکرار کند و به همین خاطر نقش اصلی داستان را پاک هائه سو بازی می کند که از ستارگان برجسته و موفق سریال های تلویزیونی کره ای است. از دیگر بازیگران سریال Money Heist: Korea می توان به کیم یون جین، جئون جونگ سئو، لی وون جونگ، پارک میونگ هون، کیم سونگ اوه، جانگ یون جو، لی جو بین، لی هیون وو، کیم جی هون و لی کیو هو اشاره کرد.

نتفلیکس تریلر جدیدی از درام جنایی مورد انتظار Money Heist: Korea – Joint Economic Area منتشر کرده است

در حالی که هنوز نمی توان در مورد کیفیت و جذابیت این سریال کره ای در مقایسه با نسخه اورجینال اسپانیایی قضاوت کرده اما می توان آن را اضافه ای خوشایند برای تداوم فرانچایز سرقت پول دانست. سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area قرار  است روز ۲۴ ژوئن سال جاری میلادی از طریق سرویس نتفلیکس منتشر شود. سناریو این سریال توسط ریو یونگ جائه نوشته که از طرفداران قدیمی سریال Money Heist است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تریلر جدید سریال Money Heist: Korea با معرفی گروه جدیدی از سارقان + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..