تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه های وهابی سعودی با فتح حلب با شکست مواجه شده است/ هدف دشمن در تسط برعراق و سوریه خلع سلاح کردن ایران بود

ساعت: 19:01 منتشر شده در مورخ: 1395/09/26 شناسه خبر: 979592

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ارتش و گروههای مقاومت مردمی با فتح شهر حلب از تسلط گروهک های تروریستی و تکفیری به کشور سوریه جلوگیری کرده اند، گفت: طرح های وهابی سعودی که در فکر تجزیه سوریه بودند با شکست گروهک های تروریستی و تکفیری در حلب با شکست مواجه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه 27 آذر روز عاری از خشونت و افراطگری است، اظهار کرد: اسلام پرچم دار صلح و تکریم انسانیت و حامی مظلومان و دشمن ستمگران است.

وی با اشاره به اینکه مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان در سوریه با آزادی حلب با شکست همراه شد، تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانان آمریکا برای اینکه اسد را از حکومت ساقط کنند نقشه های شومی را در سر می پروراندند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه نقشه شوم آمریکا و همپیمانان آمریکا تجزیه سوریه و عراق بود، ابراز کرد: دشمنان برای بتوانند نقشه شوم خود را عملیاتی کنند اولین شهر بزرگ صنعتی و دومین استان بزرگ سوریه یعنی حلب را به اشغال تروریست ها در آوردند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه در شهر حلب سوریه و موصل عراق دولت جعلی و ادعایی شام وعراق را در سوریه و عراق ایجاد کردند،  افزود: غرب و همپیمانان غرب در حلب غده سرطانی دیگری مانند رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل را در حلب ایجاد کردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از تسط به سوریه توسط گروه های تروریستی و تکفیری  داعش و النصره را تسلط بر حزب الله دانست و تاکید کرد: در قدم دوم هدف دشمن خلع سلاح کردن جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه ارتش و گروههای مقاومت مردمی در سوریه با عنوان مدافعان حرم و با شعار یا زینب ما بجای عباس تو از حرم دفاع می کنیم ار حریم اهل بیت دفاع کرده اند، گفت: در میدان نبرد سوریه با قدرت تمام وارد میدان شد و به لطف خدا و مقاومت مردم سوریه پیروزری از آن مجاهدین شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه با فتح شهر حلب توسط ارتش و گروههای مقاومت مردمی از دست گروهک های تروریستی و تکفیری سقوط پایتخت به کنار رفت، خاطرنشان کرد: طرح های وهابی سعودی که در فکر تجزیه سوریه بودند با شکست گروهک های تروریستی و تکفیری در سوریه با شکست مواجه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه عراق به عنوان عمق استراتژیک و دارای اهمیت است برای جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: انشاالله به زودی زود شهر موصل عراق هم به دست نیروهای مردمی و ارتش عراق از دست گروهک های تروریستی و تکفیری نجات پیدا خواهد کرد.

آیت الله خاتمی به دیدار شعیان عراق با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به چند نکته اصلی اشاره کرده اند که راه گشای کشور عراق است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند: دشمن نمی خواهد شما اتحاد داشته باشیدو اجازه ندهید دشمن در بین شما نفوذ کند، گفت: به تمام مردم به صورت دلسوزانه و پدرانه نگاه کنید و از وضعیت کشور غافل نشوید.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه رهبر اقلاب فرموده اند از حشد الشعبی حمایت کنید، تصریح کرد: داعش بر اثر توطئه آمریکا در عرض چند روز یک سوم عراق را اشغال کرده بوه که با وارد میدان شد حشدتالشعبی و ارتش عراق یکی یکی شهر های اشغال شده به دست مردم عراق افتاد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه های وهابی سعودی با فتح حلب با شکست مواجه شده است/ هدف دشمن در تسط برعراق و سوریه خلع سلاح کردن ایران بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..