تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت شبکه فساد تعدادی از کارکنان دولت

بازداشت شبکه فساد تعدادی از کارکنان دولت دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی از دستگیری مدیر سابق و شماری از کارکنان یک دستگاه‌ اجرایی استان خبر داد و گفت: این پرونده نیاز به بررسی بیشتر دارد 10 اجتماعی 1401/02/31 دستگیری مدیر سابق و شماری از کارکنان یک دستگاه‌ اجرایی خراسان شمالی

سیدجواد ایلالی روز پنجشنبه با بیان اینکه این افراد به اتهام ارتکاب جرائم مالی دستگیر شدند اظهار داشت: این مدیر خاطی به موجب گزارش مراجع نظارتی و در نتیجه تحقیقات و بررسی های اولیه، مرتکب جرائم مالی و سوء استفاده از بیت المال شده بود که با توجه به مستندات ارائه شده تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و دستگیر شد.

وی گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و مراتب در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان مطرح در حال رسیدگی است.

ایلالی با تأکید بر ضرورت صیانت از حقوق عامه و حفاظت از بیت المال به عنوان رسالت ذاتی دستگاه قضایی به متعرضان به بیت المال هشدار داد و اظهار داشت: در شرایط خاص و ویژه ای قرار داریم و معیشت مردم و حوزه مسائل اقتصادی از اهمیتی خاص برخوردار است بر این اساس اجازه نمی دهیم عده ای با سوءاستفاده از جایگاه خود هم قانون را زیرپا بگذارند و هم برای نظام و حاکمیت هزینه تولید و تحمیل کنند و از طرف دیگر با فرصت طلبی، منافع شخصی را به حقوق دیگران ترجیح دهند.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد افزود: نوع و ماهیت اتهامات انتسابی به متهم مزبور و دیگر ابعاد مختلف این پرونده و نیز شناسایی دیگر ایادی احتمالی مرتبط با این موضوع در دست بررسی است و اخبار تکمیلی با ذکر جزییات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت شبکه فساد تعدادی از کارکنان دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..