تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افسران جهاد تبیین در روابط عمومی ها و رسانه ها مشغولند

به گزارش بولتن نیوز، عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در دیدار با کارکنان روابط عمومی این شرکت به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات ، روز جهاد تبیین را یک وظیفه دانست که نقش روابط عمومی در آن راهبردی است .

در ابتدای این دیدار معروفخانی با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به دست اندرکاران این حوزه، ویژگی روابط عمومی خوب را توانایی ایجاد ارتباط درون و برون سازمانی دانست .

وی گفت : نقش روابط عمومی در سازمان های استاندارد ، کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک است و روابط عمومی فولاد هرمزگان جزو روابط عمومی های صنعتی استاندارد کشور بوده و کارکنان آن جهادگران عرصه بیان هستند.

مدیرعامل فولاد هرمزگان، با بیان اینکه افسران جهاد تبیین در روابط عمومی ها و رسانه ها مشغولند، گفت: شما کارکنان روابط عمومی در این عرصه وظیفه سنگینی را در بیان واقعیات و روشنگری جامعه در خصوص کسب موفقیت ها و قدرت تولید داخل دارید .

مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه به روز بودن روابط عمومی و هماهنگ بودن با پیشرفت های فناوری و ابزارهای رسانه ای را جزو استراتژی های مهم روابط عمومی برای حفظ جایگاه خود و کمک به ارتقای تعالی سازمان دانست و گفت همه واحدهای سازمان می بایست در این راه یاری رسان روابط عمومی باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افسران جهاد تبیین در روابط عمومی ها و رسانه ها مشغولند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..