تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش کوهپیمایی اعضای گردان بیت المقدس حوزه ادارات کل استان

همایش کوهپیمایی اعضای گردان بیت المقدس بسیج ادارات کل بمناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهربرگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همایش کوهپیمایی اعضای گردان بیت المقدس بسیج ادارات کل بمناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر در پارک ملت(شب های آفتابی) با حضور  سرهنگ بیک نژاد، جانشین اقشار و متخصصین سپاه سلمان، سرهنگ نکوئی مدیر  سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان وفرماندهان محترم حوزه های صاحب الزمان (عج)وامام خامنه ای (مدظله العالی)ادارات کل و ۱۵۰ نفر از بسیجیان گردان بیت المقدس برگزار در زاهدان شد.

در این کوهپیمایی جانشین اقشار و متخصصین سپاه سلمان، سلسله نشست های جهاد تبیین با موضوع گفتمان سازی و روشنگری مسائل روز(هدفمند سازی یارانه ها و اصلاح ارز ۴۲۰۰)و سوم خرداد برای اعضای گردان بیت المقدس را تشریح کرد.

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد گفت: تفکر بسیجی، روحیه جهادی و انقلابی بودن بعنوان یک اصل برای همه بسیجیان است که باید در ارگانها و ادارت نهادینه شود.

این مسئول بیان کرد: نقش بسیج در دفاع از انقلاب، در سازندگی و بصیرت افزایی نقش بارز و برجسته ای می‌باشد و بسیجیان کشور باید با عمل به سخنان رهبری در تمامی عرصه ها با روحیه انقلابی و با بصیرت و روشنفکری عمل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش کوهپیمایی اعضای گردان بیت المقدس حوزه ادارات کل استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..