تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش دشمن گرفتن عنصر قدرت و مقاومت از مردم انقلابی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد پیش از خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به ضرورت الگوپذیری از شهدا اظهار کرد: شهدا در یک کلمه معرفت و شناخت درست از معبودیت داشتند و بعد از شناخت از ماموریت خود، به موقع برای ایفای نقش در آن ماموریت حضور پیدا کردند.

سردار زارع کمالی افزود: اگر ادعای الگو برداری از شهدا داریم باید در جنگ ترکیبی و نابرابر امروز مانند ان‌ها عمل کنیم چراکه دشمن برای القا یاس و ناامید به تحریف در ارکان انقلاب اسلامی، چون مکتب، امام و مردم تمسک جسته است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن ابتدا در نرم افزار انقلاب اسلامی یعنی مکتب انقلابی و امام انقلاب تضعیف ایجاد میکند و در مرحله بعد در سخت افزار و زیربنای این انقلاب که مردم انقلابی هستند با القای یاس و ناامیدی لرزه وارد می‌کند تا مردم از ارکان این نظام و انقلاب جدا شوند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: دشمن تلاس دارد عنصر قدرت و مقاومت را از ما بگیرد و مردم را ازصحنه انقلاب جدا کند و وظیفه ما برای جدا نشدن مردم از ارکان انقلاب جز تبیین و بصیرت افزایی نیست.

سردار زارع کمالی بیان کرد: هر چند از تمدن نوین اسلامی فاصله زیادی وجود دارد، اما با نگاه به مولفه‌های قدرت می‌توان دریافت که وضعیت انقلاب اسلامی با تحت امر بودن ولایت فقیه و پشتیبانی‌های رهبر معظم انقلاب در وضعیت خوبی است و ثابت شده هر کجا که نگاه به ظرفیت‌های و توانمندی‌های داخلی شده به نتیجه دلخواه رسیده ایم.

وی با بیان اینکه وضعیت کشور با قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست اذعان کرد: استکبار جهانی روزگار فکر می‌کرد به عده‌ای سرسپرده منافق یا با چند بالگرد و هواپیما می‌تواند این کشور را متوقف کند، اما امروز برای یک امر سیاسی چنان سردرگمی است که باید با چند کشور اروپایی متحد شود لذا نباید گذاشت دشمن با القای یاس و ناامیدی مردم را از ادامه مسیر بازدارد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین در همیه زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، نظامی، جمعیتی یکی امری ضروری، فوری و قطعی است که باید همه اقشار جامعه به اندازه توان خود وارد عرصه شوند و این نظام و انقلاب را همانگونه که هست تبیین و تشریح کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش دشمن گرفتن عنصر قدرت و مقاومت از مردم انقلابی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..