تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Bike Tracker Full 2.4.11 – اپلیکیشن ردیاب دوچرخه سواری مخصوص اندروید

Bike Tracker v2.4.11 Premium– پیگیری و دنبال کردن مسیرهای دوچرخه سواری در اندروید
نسخه پرمیوم برنامه به ارزش 1.99 دلار

دوچرخه یک وسیله نقلیه انفرادی سبک است که بدون نیاز به سوخت می توان مسافت های کوتاه را با آن پیمود. دوچرخه قدمت نسبتا زیادی دارد و در طول تمام سال هایی که وجود داشته، محبوب بوده و به وجود آمدن وسایل نقلیه دیگر نتوانسته از محبوبیتش کم کند. این روز ها به دلیل آلودگی هوا، گرم شدن کره زمین، افزایش میزان چاقی و کم تحرک شدن کار ها، توصیه می شود که شهروندان تا حد ممکن از دوچرخه استفاده کنند. عده ای هم هستند که به دوچرخه سواری به چشم یک ورزش نگاه می کنند و در فضا های بیرون شهر و طبیعت به این کار می پردازند. امروز با برنامه ای برای این افراد در خدمت شما هستیم. Bike Tracker عنوان یک اپلیکیشن ردیاب دوچرخه سواری، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Sport & Travel توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه برای عاشقانه دوچرخه سواری و فعالیت های مشابه مثل پیاده روی، دویدن، اسکی و تمام فعالیت هایی که در فضای باز صورت می گیرند، ساخته شده است. با استفاده از این برنامه می توانید مسافت پیموده شده را روی نقشه به صورت دقیق ثبت نمایید تا گزارشی کامل از فعالیت های خود روی گوشی داشته باشید. اطلاعات مورد نیاز از طریق جی پی اس دریافت می شوند و برنامه برای کار کردن نیاز به اتصال اینترنت ندارد. اطلاعات شامل مسافت، ارتفاع و موقعیت جی پی اس است که برای هر جلسه تمرین، به صورت جداگانه در برنامه ذخیره می گردد. علاوه بر این اطلاعاتی مثل سرعت متوسط در مسیر و میزان کالری مصرف شده هم محاسبه و ثبت می شود. برنامه دارای تم های مختلفی است و به گونه ای طراحی شده است که کمترین مصرف باتری را داشته باشد تا بتوانید بدون نگرانی از آن حتی برای فعالیت های طولانی مدت خود استفاده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Bike Tracker اندروید:

اندازه گیری و ضبط حداکثر سرعت و سرعت متوسط دوچرخه سواری اندازه گیری و ضبط مسیر های دوچرخه سواری اندازه گیری زمان، سرعت، شیب و کالری امکان علامت گذاری مسیرهای خود روی نقشه تم روشن و تیره نظارت بر ارتفاع از سطح دریا، با ثبت حداقل و حداکثر مقادیر (بر اساس داده های GPS، نقشه ها و سنسور فشارسنج) و افزایش ارتفاع ثبت و نگهداری کلیه داده ها و آمار از جلسات دوچرخه سواری مناسب برای ورزش های دیگر مثل اسکی، پیاده روی و ….

اپلیکیشن Bike Tracker برنامه ای عالی برای همه دوچرخه سواران است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده این برنامه، همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Bike Tracker

تغییرات نسخه 2.4.11 Bug fixes and performance improvements Open Street Maps [Beta] Survey in settings Trim or divide recorded sessions Horizontal Fullscreen for 6-cell layout New Black (AMOLED/OLED) Color Theme ANT+/Bluetooth Cadence and Heart Rate sensor support Sound and voice notifications about time or distance GPX, TCX files from Endomondo, Garmin, etc. import Session map and data sharing to Facebook, Instagram and more, Export and import all Bike Tracker data

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Bike Tracker Full 2.4.11 – اپلیکیشن ردیاب دوچرخه سواری مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..