تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بصیرت بسیجیان عملیات روانی دشمنان در فضای مجازی را خنثی می‌کند

جویبار

به گزارش خبرگزاری بسیح از مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در شهرستان جویبار از نزدیک شاهد اجرای میدانی  رزمایش امداد و نجات و دفاع از امنیت اجتماعی بسیجیان این خطه پهلوان پرور در قالب رزمایش الی بیت المقدس۱۲ در روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه بود.

سردار مسلمی در جمع بسیجیان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه مهم‌ترین اصل اساسی در ایران اسلامی، صیانت و حفاظت و حمایت ازانقلاب است، گفت: هرکسی در هر لباسی باید از این اصل اساسی محافظت کند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه سپاه  بعنوان حافظ انقلاب با بهره گیری از ظرفیت بی انتها و قدرت بی نظیر بسیج، در همه عرصه‌هایی که انقلاب به ان نیازمند است، در میدان حضور دارد، افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف رزمایش الی بیت المقدس آمادگی همه جانبه برای مقابله با بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی است.

سردار مسلمی ادامه داد:از اهداف دیگر رزمایش الی بیت المقدس ارتقای آمادگی بسیجیان برای خدمت رسانی بی منت به مردم انقلابی مازندران است.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود بصیرت، هوشیاری و اقدام به هنگام بسیجیان در مواجه با علمیات روانی دشمنان در فضای مجازی را بی نظیر خواند و اضافه کرد: در حالی دشمن در تلاش است تا امنیت که مهم‌ترین دستاورد انقلاب  و حاصل خون شهدا است را خدشه دار کند، هوشیاری به موقع بسیجیان تلاش دشمنان را ناکام می‌گذارد.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه هوشیاری مردم و به ویژه بسیجیان موجب می‌شود که انقلاب برهه‌های حساس را پشت سر بگذارد، خاطرنشان کرد:حضور بسیج در رزمایش دشمنان را مایوس و ملت ایران را امیدوار می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه با قدرت بسیج ،سپاه مقتدتر از گذشته در عرصه حضور دارد، افزود: حضوربسیج برای سپاه، حیاتی است و سپاه به وجود بسیج افتخار می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بصیرت بسیجیان عملیات روانی دشمنان در فضای مجازی را خنثی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..