تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی از شهید گمنام، افتخاری برای مردم امیدیه

فرماندار امیدیه گفت: با پیگیری‌های متعدد، میزبانی از شهید گمنام دوران دفاع مقدس افتخاری است که نصیب مردم این شهرستان شهیدپرور شد.

جعفر سلامی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر پاک شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در امیدیه که با حضور ائمه جمعه امیدیه و جایزان، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت: با تلاش و پیگیری‌های مستمر، افتخار بزرگ میزبانی از شهید گمنام نصیب مردم شهید پرور امیدیه شد.

وی افزود: مراسم استقبال باید با همه توان و شور مردمی در شهرستان برگزار شود و همه اداره‌ها و اعضای ستاد استقبال نیز براساس زمان‌بندی و برنامه ریزی مشخص وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

سلامی زمان و محل برگزاری آئین تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام را ساعت ۱۷ روز پنجشنبه، ۵ خردادماه امسال در محل یادمان روستای ارمش بخش جایزان اعلام کرد و ادامه داد: مسئولان و مردم ولایی و شهید پرور شهرستان امیدیه با حضور پرشور در این مراسم باشکوه بار دیگر با آرمان‌های والای شهداء تجدید پیمان خواهند کرد.

فرماندار امیدیه در پایان گفت: امیدواریم میزبان خوبی برای این شهید والامقام باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی از شهید گمنام، افتخاری برای مردم امیدیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..