تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان پیشوا

مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس، امروز در شهر‌ستان پیشوا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس با هدف آمادگی، اقتدار و صلابت نیرو‌های رزمی و بسیجیان در مقابله با دشمنان و همچنین امداد و نجات در اتفاقات و حوادث، امروز با حضور سرهنگ درویش متولی فرمانده سپاه و پاسداران و بسیجیان شهرستان پیشوا برگزار شد.

در این رزمایش بسیجیان پایگاه های حوزه مقاومت بسیج شهدای پانزده خرداد گردان بیت المقدس حضور پرشوری داشتند و اقتدار بسیج را به نمایش گذاشتند.

در این مرحله از رزمایش الی بیت المقدس تمرین تاکتیکی، آموزش سلاح، تور ایست و بازرسی، میدان تیر، عملیات کمین و ضد کمین برگزار شد.

انتهای پیام/****




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان پیشوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..