تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمارستان 260 تختی سلماس سال آینده افتتاح می‌شود

به گزارش بسیج از سلماس، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت 30 اردیبهشت از روند ساخت بیمارستان جدید سلماس بازدید کرد و اظهار داشت: برای تکمیل طرح بیمارستان 260 تختخوابی سلماس بیش از 4 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه، عملیات نصب اسکلت و دیوارچینی در این طرح هم‌اکنون انجام می‌گیرد، ادامه داد: بعد از اینکه نقشه‌های معماری توسط دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان اصلاح و تایید شد، بیش از 3 هزار مترمربع به زیربنای بیمارستان اضافه شد.

وزیر بهداشت مساحت زمین بیمارستان را 52 هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: 1 هزار و 820 میلیارد ریال برای احداث بیمارستان جدید شهرستان تاکنون هزینه شده است و پیش‌بینی می‌شود، پروژه در نیمه نخست سال 1402 افتتاح شود.

عین‌اللهی روند پیشرفت فیزیکی این بیمارستان طی امسال را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: روند اجرای این طرح سال‌های گذشته به خاطر مشکلات مربوط به منابع مالی کُند بود، اما خوشبختانه این مسئله مرتفع شده است.

وی گفت: توزیع عادلانه تأسیسات دولتی و عمومی در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق کم‌برخوردار امری ضروری است و در این راستا توسعه امور زیربنایی و دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی با هدف ارتقای شاخص سلامت در مناطق مرزی یکی از اولویت‌های وزارت بهداشت است.

بازدید نماینده ویژه ریس جمهور از ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای سلماس

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در بازدید از این ورزشگاه، گفت: طی هماهنگی با وزیر ورزش و جوانان، اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای تکمیل ورزشگاه ۵هزار نفری سلماس اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه مورد نیاز بود که وزیر  ورزش ۲ برابر این اعتبار را برای ورزشگاه تخصیص داد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمارستان 260 تختی سلماس سال آینده افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..