تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری رزمایش بیت المقدس ۱۲ در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_فرمانده سپاه شاهرود گفت: رزمایش بیت المقدس ۱۲ برای بالابردن آمادگی‌های نیرو‌های بسیجی در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و برای بالابردن آمادگی‌های نیروی مقاومت بسیج رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲ در شهرستان شاهرود برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود اضافه کرد: در این رزمایش ۷ گردان بیت‌المقدس برادران و یک گردان کوثر خواهران و ۲ گردان امام علی (ع) از سراسر استان شرکت خواهند کرد.
او عنوان کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲ به مدت دو روز در سطح شهرستان شاهرود با آمادگی لازم گردان‌های بیت المقدس و امام علی (ع) و کوثر برگزار شد.
او به برخی از اهداف برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: آماده سازی یگان‌ها برای انجام عملیات‌های واقعی در صحنه‌های اجتماعی در سراسر استان از جمله هدف‌های مهم در اجرای این رزمایش بزرگ است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بالابردن توان رزم و آمادگی رزم گردان‌های بیت المقدس برادران و کوثر خواهران را از دیگر اهداف مهم برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲ اعلام کرد.
او تصریح کرد: همچنین انجام عملیات روانی متناسب با وضعیت کنونی در حوزه‌های مقاومت بسیج از اهداف دیگر برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس خواهد بود.
خوشقدم خاطرنشان کرد: تمرین و تداوم آموزش یگانی و آموزش‌های رزمی برای انجام ماموریت‌های واگذار شده، اشراف اطلاعاتی در حوزه سرزمینی و اجرای فشرده تاکتیک‌های رزم انفرادی به صورت میدانی از دیگر اهدافی است که رزمایش الی بیت‌المقدس دنبال خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری رزمایش بیت المقدس ۱۲ در شاهرود+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..