تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت 74 راس اسب درهفته هفتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسب های شرکت کننده در این مسابقات در مسافت های 1000و 1200 متر رقابت کردند و در دور نخست که مخصوص اسب های ترکمن سه و چهار ساله 2 تا 6 امتیاز بود اسب دریس خواجه زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و مادیان طلا و نویان هم دوم و سوم شدند.
اسب سطانا برنده دور دوم این هفته از مسابقات در گروه اسب های تروبرد دو ساله نبرده بود و در پی او اسب های آراگون و تاوانتیا هم مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
رقابت اسب های دوخون سه و چهار ساله 50 تا 60 امتیاز در دور سوم برگزار شد که در آن اسب وسوسه به مقام قهرمانی رسید و عناوین دوم و سوم را نیز اسب های ریحانا و کومانچی از آن خود کردند.
دور چهارم هفته هفتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس مخصوص اسب های دوخون دوساله 8 تا 14 امتیاز بود که در آن اسب ویوابوی اول شدو اسب های شه راد و برند نیز به مقام دوم و سومی اکتفا کردند.
در دور پنجم، رقابت اسب های دوخون سه و چهار ساله 16 تا 22 امتیاز برگزار شد که در آن اسب جان سل به عنوان نخست دست یافت و اسب های جی هان و نیولی دو و سوم شدند و در دور ششم در میان اسب های تروبرد سه و چهار ساله هندیکاپ گروه 2 و سه اسب های پهلوان 2 ، سابرینا و هج سنت به ترتیب اول تا سوم شدند.
دور هفتم این مسابقات اختصاص به اسب های دوخون دو ساله نبرده داشت که در آن اسب آزالیا قهرمان شد و مقام های دوم و سوم نیز به اسب های استیو و شاه سوین رسید.
به گزارش ایرنا، در پایان این مسابقات مبلغ 665 میلیون ریال به صاحبان اسب های برنده به عنوان جایزه تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت 74 راس اسب درهفته هفتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..