تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی کشور معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مسابقات در چارچوب ششمین دوره راند قهرمانی کشور در رشته اسلالوم در 2 بخش آقایان و بانوان در پیست حضرت امیر (ع) در جوار پارک کوهستان یزد برگزار شد.
در این رقابتها 30 ورزشکار برتر از سراسر کشور در سه کلاس آقایان شامل زیر 1500 سی سی ، 1500 تا 2000 سی سی و کلاس آزاد مسابقه بانوان در 2کلاس زیر 1500 سی سی ، 1500 تا 2000 سی سی با هم به رقابت پرداختند.
در پایان مسابقات ، کلاس تا 1500 بانوان ، محبوبه واحدیان و مریم حیدری از تهران و فرشته حسینیان از گیلان ، کلاس تا 2000 بانوان ، سیما یزدان پناه از کرمان ، یلدا مرادی از گیلان و بهارالسادات موسوی از یزد به ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین کلاس تا 1500 آقایان ، محمد رضا صفاری از کرمان ، امید نومیدی از گیلان ، مجتبی پورحسنی از یزد و کلاس تا 2000 آقایان ، حسن منتظر از مازندران ، فرشاد بوربور از تهران و محمد ابراهیمی از یزد اول تا سوم شدند.
در کلاس آزاد ، علی کریمی از یزد ، حمید جعفری کرمان و علی اکبر مقیمی از تهران به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.
مسابقات به میزبانی هیات اتومبیلرانی استان یزد و به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و روز اخلاق و مهرورزی برگزار شد.
7536/ 5054 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی کشور معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..