تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاور ترامپ: تعیین زمان برای جابجایی سفارت آمریکا زودهنگام است

به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، وی گفت که خیلی زود است تخمین زده شود ترامپ دقیقا چه زمانی وعده جنجالی خود در مورد انتقال سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی را عملی می کند.
وی در عین حال یادآور شد که ترامپ به تعهد خود در مورد انتقال این سفارتخانه متعهد است.
در حالی که بیش از یک ماه به زمان زمامداری ترامپ وقت باقی است و وی به تازگی دیوید فریدمن را به عنوان گزینه مورد نظر خود برای احراز پست سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی معرفی کرده است، میلر ارائه جزئیات در مورد مساله انتقال سفارتخانه را کمی زودهنگام برشمرد.
دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جریان کارزار انتخاباتی اش وعده داد سفارت آمریکا را از تل آویو به بیت المقدس انتقال دهد.
خاورم**9109*شبس*1488*مترجم: نیره مجیدی راد*انتشاردهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاور ترامپ: تعیین زمان برای جابجایی سفارت آمریکا زودهنگام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..