تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک ایرانی بنفیکا را به فینال حذفی پرتغال فرستاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتسال بنفیکا که حسین طیبی را در جمع پنج بازیکن اصلی خود داشت، در مسابقه مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰۲۲ جام حذفی پرتغال به مصاف تیم ماریتیمو رفت که در یک رقابت نزدیک توانست به پیروزی دست پیدا کند.

بنفیکا که پیش از این در سه مسابقه در جام حذفی پرتغال به پیروزی رسیده بود، در دیدار برابر ماریتیمو موفق شد به پیروزی ۳ بر ۲ دست پیدا کند تا به فینال این رقابت‌ها راه یابد و حریف تیم اسپورتینگ لیسبون شود.

حسین طیبی، ستاره ایرانی بنفیکا که پیش از این در مرحله نخست لیگ برتر فوتسال ۲۱ گل به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۸ بازی مقابل ماریتیمو توانست نخستین گل را وارد دروازه کند و پایه‌گذار برتری تیمش شود.

یک ایرانی بنفیکا را به فینال حذفی پرتغال فرستاد

یاران طیبی که در مرحله اول لیگ برتر فوتسال پرتغال در رده دوم قرار گرفته و به دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کردند، حالا در دو جام مدعی کسب قهرمانی هستند و حریف سرسختی به‌نام اسپورتینگ، نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان اروپا را پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک ایرانی بنفیکا را به فینال حذفی پرتغال فرستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..