تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازسازی و مرمت هنرستان روستای طایقان به همت جهادگران بسیجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مدرسه و هنرستان حضرت کمیل روستای طایقان با تلاش جهادگران گروه‌های جهادی قرارگاه زینبی و شهید هادی مرمت و بازسازی شد.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) ضمن بازدید از این اقدام جهادی با جهادگران به گفت‌وگو پرداخت

جعفری در این بازدید خطاب به جهادگران گفت: امروز وظیفه‌ای مهم بر دوش ما است که در راستای محرومیت‌زدایی قدم برداریم و در این راه حرکت کنیم تا به هدفمان که همان محرومیت‌زدایی از تمام ایران عزیز است برسیم.

وی ادامه داد: امروز راه جهادگری همان راه شهدا و مدافعان از کشور و مدافعان از حرم است و اینها با هم منافاتی ندارد و ما همگی در راستای دفاع از ایران اسلامی برابر مشکلات و توطئه‌ها ایستادگی می‌کنیم.

گفتنی است، هزینه‌های این اقدام جهادی با کمک و مساعدت خیرین تامین شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازسازی و مرمت هنرستان روستای طایقان به همت جهادگران بسیجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..