تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلالی ها در انتظار حذف نماینده عربستان

تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی در گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الجزیره امارات، لخویا قطر و برنده پلی آف شماره دو هم گروه شده که در پلی آف این گروه، ابتدا نسف قارشی ازبکستان و الحدید بحرین به مصاف هم می روند و برنده این بازی با الفتح عربستان دیدار می کند و در پایان یکی از این 3 تیم به دور گروهی اضافه می شود.


حال با توجه به روابط فوتبال ایران و عربستان و کارشکنی سعودی ها برای حضور در کشورمان، استقلال خوزستان امیدوار است تنها تیم ایرانی باشد که به نماینده عربستان برخورد نمی کند. در صورتی که الفتح عربستان در پلی آف شکست بخورد این امر محقق خواهد شد.

گفتنی است پرسپولیس، ذوب آهن و استقلال در صورت صعود به ترتیب با تیم های الهلال، الاهلی و التعاون عربستان همگروه هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلالی ها در انتظار حذف نماینده عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..