تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی DEADCRAFT برای کامپیوتر – نسخه FLT

1/5 - (1 امتیاز)

بازی DEADCRAFT پیچ و تاب جدیدی از سبک اکشن بقا را ارائه می‌کند و قرار بر این است که با محوریت زامبی این بازی را ادامه دهید. دنیایی را می‌بینیم که ویروس کشنده‌ای در آن جریان دارد و نیمی از زامبی‌ها را تنها باید با یک تبر نابود کنید. شما باید در بین انبوهی از اروح زنده مانده و با به دست آوردن سلاح، زامبی‌ها را نابود کنید. متحدین و دشمنان خود را شناسایی کنید، چرا که تنها راه شما برای زنده ماندن در چنین آخرالزمانی، احاطه کامل به محیط و مراقبت از خود و گروه‌تان است. می‌توانید از قدرت‌های ویرانگر خود در برابر زامبی‌ها استفاده کنید. اجساد دشمنان را قطعه قطعه کرده و اجازه ندهید که دوباره زنده شوند.

DEADCRAFT PC-FLT

دانلود-بازی-DEADCRAFT

در این بازی شما در بیابان بی آب و علف زندگی خواهید کرد و باید به دیگران هم کمک کنید. ارتشی غیر قابل توقف ایجاد کرده‌اید و با کمک انواع سلاح‌ها و ابزارها، باید غذاهای آخزالزمانی پیدا کرده و بیشتر زنده بمانید. بازی محیط و گرافیک جالبی از ترس و اتمسفر آخرالزمانی را به خود گرفته است و می‌توانید در مسیری درست حرکت کنید. زامبی‌ها هر کدام قدرتی دارند و تا زمانی که شناسایی درستی از آن‌ها نداشته باشید، یقینا با مشکل مواجه می‌شوید. بقا به هر قیمتی باید رخ دهد و می‌توانید با تهیه مواد و ابزارهای مورد نیاز خود، پیشروی بهتری در جهان بازی داشته باشید.

بازی گیم‌پلی بالا به پایین را به شما نشان می‌دهد و هزاران کار انجام نشده وجود دارد که باید به سراغ‌شان بروید. کاراکترهای زیادی هم در بازی وجود دارد و می‌توانید با هر کدام گفتگو داشته و حتی در صورت نیاز آن‌ها را نابود کنید. باس‌هایی در بازی وجود دارد که سخت و چالش برانگیز باید آن‌ها را نابود کنید. بازی DEADCRAFT را ادامه داده و ماموریت‌های خود را به سرانجام برسانید.

تصاویر-بازی-DEADCRAFT تصاویر-بازی-DEADCRAFT تصاویر-بازی-DEADCRAFT تصاویر-بازی-DEADCRAFT تصاویر-بازی-DEADCRAFT تصاویر-بازی-DEADCRAFT info

Farm the dead to stay alive.

Welcome to DEADCRAFT, a new twist on the zombie survival-action genre!

In a world ravaged by a deadly virus, half-zombie Reid must survive not only by taking an axe, weedwhacker— anything he can get his hands on—to hordes of the undead, but by growing some zombie followers of his own.

Choose your allies and enemies wisely as you try to make it through the apocalypse alive!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1/10

Processor: Intel i5-4570 / AMD FX-8300

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA Geforce GTX 960 / Radeon HD7970

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1/10

Processor: Intel i7-6700 / AMD Ryzen 5 2600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA Geforce GTX 1060 / Radeon RX580

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه FLT:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی DEADCRAFT برای کامپیوتر – نسخه FLT»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..