تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لبنیات چرب در برابر لبنیات کم چرب -آکا

1395/09/26

سایت سلامتتغذیه سالم زندگی سالم

آکاایران: لبنیات چرب در برابر لبنیات کم چرب

,لبنیات چرب در برابر لبنیات کم چرب,لبنیات پر چرب در برابر لبنیات کم چرب,مباحث عمـومی و متفرقه ی تغـذیه,[categoriy] لبنیات چرب در برابر لبنیات کم چرب

لبنیات چرب در برابر لبنیات کم چرب -آکالبنیات چرب در برابر لبنیات کم چرب,لبنیات پر چرب در برابر لبنیات کم چرب,مباحث عمـومی و متفرقه ی تغـذیه

آکاایران: لبنیات چرب در برابر لبنیات کم چرب

به گزارش آکاایران: برای چند دهه، پزشکان و متخصصین جامعه پزشکی، استفاده از محصولات لبنی کم چرب را در مقایسه با انواع چرب، برای کاهش ریسک بیماری های قلبی توصیه می کردند. بسیاری از متخصصین طب هنوز هم بر این باورند که یک رژیم کم چرب، سالم ترین انتخاب است و موثرترین مسیر برای کاهش ریسک بیماری های قلبی این تصور بر پایه این فرضیه شکل گرفته که مصرف بالای چربی، بخصوص چربی های اشباع شده، باعث افزایش سطوح کلسترول خواهد شد و در نتیجه افزایش ریسک بیماری های قلبی را در پی دارد.

محققان به بررسی آثار رژیم های شامل لبنیات کم چربی و پرچربی بر علائم زیستی مرتبط با التهاب، فشارهای اکسیداتیو، و نشانه های موثر بر بیماری های قلبی پرداختند. در یک مطالعه تصادفی به شیوه کراس اور، ۱۲ فرد در طول دو دوره سه هفته ای، تحت دو رژیم حاوی لبنیات چرب شامل: ماست بعلاوه پنیر چرب با کره ، خامه و بستنی قرار گرفتند با رژیمی شامل شیر کم چربی بعلاوه ماست رژیمی، که این رژیم دوم در بین دو دوره و در پایان رژیم شامل لبنیات پرچرب ذکر شده مورد استفاده قرار گرفت.
در طول رژیم شامل لبنیات کم چربی، شش مورد از هشت مورد علائم و نشانه های موثر بر بیماری قلبی در سطح بالاتری گزارش شد. در جمع بندی این مطالعه، رژیم های کوتاه مدت شامل محصولات لبنی کم چربی به نشانه ها و علائم بهتری در ارتباط با ریسک بیمارهای قلبی در مقایسه با مصرف محصولات لبنی پرچرب منجر نشد و حتی به نظر می رسد محصولات لبنی پرچرب می تواند فواید بهتری داشته باشد.

لبنیات چرب در برابر لبنیات کم چرب

تغذیه سالم زندگی سالم -

لبنیات چرب در برابر لبنیات کم چرب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لبنیات چرب در برابر لبنیات کم چرب -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..