تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان شبکه سیم مسی در امور برق جنوب سنندج شهریور ماه محقق می شود

اسعد خالدی گفت: اصلاح و توسعه شبکه برق در روستا‌ها با هدف پایداری شبکه برق، ارتقاء شاخص‌های کیفی خدمات برق در روستاها، افزایش رفاه و کیفیت زندگی و به تبع آن افزایش میزان رضایت مندی مشترکین همواره مورد توجه بوده است.

او می گوید: از مجموع ۸۳ روستای واقع در امور برق جنوب سنندج تاکنون شبکه برق ۵۳ روستای آن به طور کامل به کابل خودنگهدار تبدیل شده است و مقرر است طی سه ماه آینده کل روستا‌های این امور عاری از شبکه سیم مسی خواهند شد.

مدیر امور برق جنوب سنندج گفت: در راستای استراتژی و سیاست‌های شرکت توزیع برق کردستان و همت جمعی مجموعه همکاران فنی، در مجموع بیش از ۹۰ درصد کل شبکه فشار ضعیف هوایی در حوزه امور برق جنوب سنندج معادل ۴۰۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

خالدی با اشاره به اینکه در راستای اصلاح و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار هزار و۵۰۰ پایه برق فرسوده تاکنون تعویض و جابجا شده است گفت: از مهمترین نتایج این طرح جلب رضایت مشترکین از طریق افزایش قابلیت اطمینان و ایمنی شبکه و همچنین رفع ضعف ولتاژ شبکه، ایجاد مبلمان شهری و روستایی مناسب و بهبود قابلیت اطمینان در شبکه است.

او گفت: درحال حاضر بیش از ۴۷۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در امور برق جنوب سنندج وجود دارد که از این مقدار ۲۰ کیلومتر شبکه شهری و ۵۰ کیلومتر شبکه روستایی فرسوده آن جهت اصلاح و بهسازی باقی مانده که با برنامه ریزی گسترده ظرف مدت سه ماه آینده ایمن سازی واصلاح آن نیز به اتمام می‌رسد.

به گفته خالدی، از مجموع ۷۲ روستای موجود در اموربرق شمال سنندج، شبکه توزیع برق ۳۱ روستای آن تاکنون به طور کامل اصلاح و بهسازی شده و مابقی روستا‌ها نیز تا پایان سال جاری اصلاح و بهسازی می‌شود که با این اوصاف پایان سال ۱۴۰۱ جشن شبکه عاری از سیم مسی در شهرستان سنندج برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان شبکه سیم مسی در امور برق جنوب سنندج شهریور ماه محقق می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..